Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!!! Jestem świeżo upieczonym właścicielem BMW 320 e36 silnik M50 bez vanosa.

Tylko od razu mam problemy....

Moje bmw zakupiłem uszkodzone- uszkodzony silnik- nie bawiąc się w szczegóły bez orietacji zakupiłem drugi silnik- tym razem z Vanosem a na nie szczęście z bmw 520 e34, okazało się, że musiałem zmieniac misę olejową , komputer sterujący no i oczywiście przerabiac instalację. wszystko praktycznie zrobiłem, zamontowałem akumulator, a tu nic, żadnej reakcji, żadna kontrolka nie zabłysnęła. wszysko wygląda na podłączone, ale nie wiem gdzie tkwi problem.

napiszę co mi się nie podoba:

-w starym silniku przy komputerze szły 3 przekaźniki a w Vanosie idą 2, intuicyjnie doszedłem które, ale może idą tu zupełnie inne??

-nie pasuje mim podpiecie przepływomierza- jest chyba inny??

-wydaje mi się, że cały problem tkwi w kostce wychodzącej z instalacji silnika , podpinanej do instalacji samochodu (przy puszczce bezpieczników), coś tu chyba nie gra, bo jest mniej przewodów niż w starej kostce i jest inny układ.

Co teraz mogę zrobic??

 

Bardzo bym prosił o przeanalizownie tego przypadku, szukałem tego problemu na forum, ale nic nie znalazłem. Będę bardzo bardzo wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

Jestem zafascynowany marką BMW.

Pozdro

Opublikowano
Obawiam się, że nikt na forum Ci zbytnio nie pomorze. Miałeś bez vanosa to nie potrzebnie zmieniałeś. Zadzwoń pod nr który wysłałem Ci na priwa. To goście z Otwocka, robią głównie BMW i trochę się na nich znają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.