Skocz do zawartości

przekładnia kierownicza / maglownica - regeneracja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim 628CSi z 1983r. pojawił się taki luz na przekładni kierownczej, że nie bardzo nadaje się do dalszego jeżdżenia (jeśli ta jazda ma dawać przyjemność - a ma!). Dodam tylko, że skasować się już nie daje. No i stanąłem oko w oko z tematem regeneracji.

 

Polecono mi człowieka z ul. Strzeleckiej w Warszawie. Pojechałem więc dziś tam i scenka, jaka przy mnie się rozegrała, obfitująca w bluzgi i zawarte między wierszami groźby pod adresem pana regenerującego odebrała mi nadzieję. Klient pobierał już 3-cią z rzędu zregenerowaną przekładnię do swojego samochodu (nie wiem jakiego, ale to nieistotne) - z każdą było coś nie tak, a za wyjęcie/włożenie płacić musiał, więc wentyl powoli zaczynał mu puszczać.

 

Czy ktoś z Was przeprowadzał tego typu operację? Z jakim skutkiem?

 

Czy uszczelnienia też były wymieniane, bo na tyle na ile zdążyłem się zorientować, to nie jest łatwo nawet w ASO je nabyć (poza tym ASO ma w katalogu 2 pozycje: zestaw uszczelnień i zestaw naprawczy, przy czym nie wiedzą czy w zestawie naprawczym są uszczelnienia i co w nim w ogóle jest? )

 

Pytanie czy zna ktoś inne niż na Strzeleckiej, naprawdę godne polecenia, miejsce w Warszawie lub okolicach? Najlepiej byłoby gdyby ten sam człowiek wyciągał, regenerował i wkładał, bo wtedy ponosiłby pełną odpowiedzialność i nie mógł zwalać na nikogo.

 

No i w ogóle może ma ktoś jakiś kapitalny pomysł jak rozwiązać ten problem.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Sam sobie odpowiem, może ktoś tu kiedyś zajrzy i mu się to przyda.

 

Przez rok użerania się z tematem nie spotkałem ani jednej osoby w pełni zadowolonej z regeneracji przekładni ślimakowej. Zawsze było jakieś "ale".

 

Tak więc koniec końców udało mi się znaleźć i założyć przekładnię po mniejszym przebiegu niż moja, z niewielkim bardzo luzem (każda przekładnia ślimakowa nawet fabrycznie nowa posiada minimalny luz). Kosztowała 1/3 tego co regeneracja, a efekt lepszy. Trzeba tylko cierpliwie szukać i kupić z zaufanego źródła, najlepiej mając szansę przed wymontowaniem z dawcy przejechać się i sprawdzić osobiście, co by nie kupić śmiecia.

 

No i nie warto patrzeć na wygląd. Moje doświadczenia były takie, że najbardziej zużyta wewnętrznie przekładnia, była zewnętrznie najmilsza dla oka.

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Regeneracja przez mój warsztat łacznie z montażem i demontażem 1300pln. Oczywiście gwarancja 12-miesięczna.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.