Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Musze wymienic amorki z przodu i zastanawiam sie nad Bilstein B6. Czy moge wymienic tylko z przodu na takie czy wszystkie powinienem wymienic, no i czy sprezyny musze wymieniac jesli chce dac B6 i mam pytanko czy ktos moze zmienial na B6 i jaka jest roznica ??? Jak na dziurach i koleinach sie zachowuja ??? Pozdrawiam i czekam na info w tej sprawie !! Jezdze na 245/40/18
Opublikowano

Jezdze prawie dwa lata na B6. Prowadzenie samochodu na autostradzie,ciasne zakrety (serpentyny),hamowanie z maxymalnych predkosci to naprawde "poezja" ,100%pewnosci.

Te amorki musza byc exploatowsane na dobrych drogach!!

Ja, uzywam samochod glownie w Nowym Yorku ,drogi sa tu jak na Ukrainie i naprawde porazka!

Nie mowiac juz o komforcie ,bo nie ma go wcale ,nie wytrzymuja.Regenerowalem juz raz lewy przod i dwa razy prawy przod.

Dwa razy udalo mi sie za darmo,a ostatnio musialem doplacic 90$,bo stwierdzili ze jest rysa na tloku z mojej winy,oczywiscie bzdury!

Na dzien dzisiejszy ,jak bym mial wybierac to tylko SACHS,oryginalne.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.