Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Wczoraj chcialem dostac sie do zbiornikow spryskiwacza, w tym cely wykrecilem filtr powietrza razem z obudową. Wieczorem wszystko skrecilem. Dzisiaj zauwazylem jednak, ze spadly mi wolne obroty. Wczesniej bylo ok 600 obr/min a teraz jest 400 obr/min. To za malo. W sumie jedyna rzecza jaka rozkrecalem byl ten filtr. Przed chwila sprobowalem wykrecic i wkrecic go starannie na nowo ale obroty pozostaly na poziomie 400. A moze to przypadek, nie zwiazany z filtrem powietrza? W ogole reguluje sie gdzies wolne obroty?

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Miałem ten sam problem po wymianie filtra powietrza, musiałem chyba mocniej szarpnąć dolotem, wysunął się lekko z kolektora na samym środku silnika i łapał "lewe" powietrze, nie było tego widać więc nie wiedziałem o co chodzi i pojechałem do mechanika. Tamten tylko wcisnął tą rurę i jest OK.

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
...W ogole reguluje sie gdzies wolne obroty?

W tych silnikach nie reguluje się obrotów - komputer je reguluje, jak dobrze sobie przypominam, to chyba nawet za pomocą "zewnętrznego" komputera nie mozna tego zrobić ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
a moj ojciec jest na tyle zdolny [jeszcze nie wiedzielismy ze sie nie reguluje i ze powinno byc 650] ze w dzien po kupnie zaczal sobie regulowac obroty na ciegnach od przepustnicy [bo obroty byly nirowne]...ale co podwyzszyl to ona sobie obnizyla...wiec nie ma takiej mozliwosci :mrgreen: pozdro
Opublikowano
Miałem ten sam problem po wymianie filtra powietrza, musiałem chyba mocniej szarpnąć dolotem, wysunął się lekko z kolektora na samym środku silnika i łapał "lewe" powietrze, nie było tego widać więc nie wiedziałem o co chodzi i pojechałem do mechanika. Tamten tylko wcisnął tą rurę i jest OK.

Dzieki :mrgreen: Dokladnie to samo. Wcisnalem ten przewod, co wchodzi do dolotu od gory przy silniku i po problemie. Przy demontazu musialem przypadkowo go lekko wysunac.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.