Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkad kupilem autko , dobiegaja z silnika nienormalne odglosy, w zwiazku z tym wymieniany byl walek rozrzadu i popychacze. Ale to nie pomoglo. Teraz gdy chcialem wziasc sie za dzwigienki, kologa mechanik powiedzial ...ze walek ma za duzy luz na ..o ile nie przekrece slowa... stopkach (?)i dlatego silnik tak chodzi. hmm czy po wymianie walka trzeba cos spasowywac , mowil o jakims szlifie ? Dobrze gada , czy mu sie tylko wydaje. W koncu nie wymianilem tych dzwigienek i zaluje bo moze ..on nie mial racji.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Te stopki nazywają się pokrywami czopów wałka rozrządu o ile dobrze wnioskuje z posta. Wykonane jest to jednolicie, odlane w calości z głowicą i w zasadzie nie podlega wymianie, aczkolwiek sa firmy które robią takie rzeczy. Np. w Wrocławiu jest forma zamująca sie tylko głowicami, która zregenerowała by cos takiego. W sumie najlepiej kupić nową, lub regenerować, bo dośc trudno dostać głowice w przyzwoitym stanie-używaną.
Opublikowano
Oki. Dzieki za odpowiedz , ale nie powiedziales czy po wymianie walka trzeba cos spasowywac, czy wystarczy zalozyc i smigac ? i skad by wzial sie ten luz ?
Opublikowano
Jeśli nowy wałek oraz pokrywy będą spasowane z odpowiednim luzem, to poza ustawieniem rozrządu i dokręceniem pokryw z odpowiednim momentem nie masz sie czym martwic. Hydrauliczne popychacze załatwią reszte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.