Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam serdecznie mam pytanie poniewaz zapalila mi sie lampka ASC i ABS razem i swieci kilkakakrotnie juz to mialem ale gasly natomiast teraz swieca caly czas.z gory dziekuje za pomoc.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Zapewne ktoś z użytkowników się orientuje, gdzie/ jak można sprawdzić - podłączyć się żeby zobaczyć co szwankuje z ABS/Kontrolą trakcji? Podłączenie pod obd2 z wewnątrz auta jaki spod maski (te okrągłe) nic nie daje/ nie chce się połączyć - nie pokazuje żadnego błędu...

 

Problem jest natomiast, że raz na jakiś czas zapalają się kontrolki ABS/Kontroli, nie ma jakiejś specjalnej sytuacji, dzieje się to zarówno podczas jazdy jak i np. po uruchomieniu auta po garażowaniu.. gasną same z siebie w różnym momencie..

 

Dotyczy: z3 2.8 1999rok

 

Za jakąkolwiek sugestie będę wdzięczny,

pekaZ

Opublikowano

Miałem to samo. Zaświecało sie raz na 200 km.

 

Przyczyna tego została wykryta bardzo szybko przez pana Adama z AutoClassic z Raszyna.

ZABRUDZONY PŁYN HAMULCOWY. Płyn został wymieniony, od tamtego czasu zrobiłem ok 2000 km i ani razu się nie zaświeciła.

 

Zacznij więc może od wymiany płynu :cool2:

Opublikowano

próbowalem zaobserwować moment w którym zapalają i gasną kontrolki i na prawdę nie ma żadnej reguły :) chciałbym właśnie uniknąć wymiany wszystkiego po kolei, stąd pytanie jak można w naszych autach zdiagnozować błąd układu hamulcowego... podłączenie pod obd2 przy wystąpieniu problemu/zapalonych lampkach też nic nie dało - nic nie wykryło... z płynem hamulcowym trochę dziwne ale ja tam się nie znam ;) czujnik abs też podejrzewam, pytanie tylko który - najprościej właśnie jakby wyskoczył taki a taki błąd :)

 

z3 mam od jakiś 2 miesięcy, szukałem przez ponad rok z4 3.0 ale przy moich wymaganiach i oczekiwaniach okazało się to zadaniem niemożliwym :) zbieg okoliczności i okazja spowodowała, że przewiewam głowę z3 :) zapewne, jak każdy tutaj wolałbym m3 ale to już inna historia :)

 

oto mój landrynek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e2fa5a574841466.html - tutaj bezpośrednio po założeniu gwintu :P

Opublikowano
POWTARZAM: pod komputer trzeba podpiąć wtedy, gdy świeci się kontrolka. A nie po fakcie gdy już zgaśnie. Sprawdź akumulator i alternator. Na długo się ta kontrola zapala?
Opublikowano
próbowalem zaobserwować moment w którym zapalają i gasną kontrolki i na prawdę nie ma żadnej reguły :) chciałbym właśnie uniknąć wymiany wszystkiego po kolei, stąd pytanie jak można w naszych autach zdiagnozować błąd układu hamulcowego... podłączenie pod obd2 przy wystąpieniu problemu/zapalonych lampkach też nic nie dało - nic nie wykryło... z płynem hamulcowym trochę dziwne ale ja tam się nie znam ;) czujnik abs też podejrzewam, pytanie tylko który - najprościej właśnie jakby wyskoczył taki a taki błąd :)

 

z3 mam od jakiś 2 miesięcy, szukałem przez ponad rok z4 3.0 ale przy moich wymaganiach i oczekiwaniach okazało się to zadaniem niemożliwym :) zbieg okoliczności i okazja spowodowała, że przewiewam głowę z3 :) zapewne, jak każdy tutaj wolałbym m3 ale to już inna historia :)

 

oto mój landrynek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e2fa5a574841466.html - tutaj bezpośrednio po założeniu gwintu :P

 

 

auto chyba kojarzę z aukcji. gratuluję zakupu. :cool2:

pisząc m3 miałeś pewnie na myśli z3m?

mógłbyś opowiedzieć o swoich doświadczeniach z poszukiwaniem Z4 3.0? proponuję w tym temacie:

viewtopic.php?f=80&t=129277

 

z góry dziękuję.

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
POWTARZAM: pod komputer trzeba podpiąć wtedy, gdy świeci się kontrolka. A nie po fakcie gdy już zgaśnie. Sprawdź akumulator i alternator. Na długo się ta kontrola zapala?

 

Przeciez napisal ze bylo sprawdzane jak sie lampki swiecily :P . Dziwne ze bledu nie wykrylo, jakim softem sprawdzaliscie ?

 

Wyglad zewnetrzny twojej Z niestety nie przemawia do mnie :oops: :mad2: . Ale tez kojarze ja z allegro.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piotr, o co Ci znowu chodzi? bo ma felgi z rantem? nawet te klamki w chromie rozumiem bo ma chrome line (rama w kolo szyby jest w chromie...)

 

bardzo lanie wylglada, daj wiecej fot :cool2:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Tak bo sa brzydkie felgi z rantem (choc niektore ranty jeszcze moga byc ale te to stanowczo NIE) :D, no i chromeline w Z3 to porazka totalna :oops: .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

odpowiadając po kolei:

 

dokładnie, auto było podłączane pod komputer (zarówno z wewnątrz pojazdu, obd2 jak i jak i z komory silnika, przez te okrągłe gniazdo) w momencie kiedy kontrolki się nie świeciły jak i wtedy kiedy się świeciły, i efekt tego był taki, że nie tyle, że nie pokazywało błędu co wogóle nie łączyło się z układem hamulcowym, ze wszystkim innym tak... stąd doszedłem do wniosku, że może jest jakiś oddzielne gniazdo dla tego układu?

 

nie wiem jaki program, zapewne jakiś diagnostyczny uwzględniający pojazdy bmw...

 

aku i alternator w porządku, nie ma żadnych innych niepokojących objawów... potrafi się zapalić i po chwili zgasnąć, czasami świeci się i z pół godziny, co dziwne, przez ostatni tydzien użytkowania w ogóle się nie świeciła... a dzisiaj zapalała/gasła chyba już dwukrotnie :) nie ma żadnej zależności czy reguły...

 

tak, miałem na myśli z3 m :) potwierdzam, auto było ze 2 dni na aukcji allegro jakieś 2 miesiące temu, pochodzi z głogowa, od 8 lat w PL, jeden właściciel...

 

akurat felgi wg mnie to połowa wyglądu auta a te są typowo stylowe :) przód 8,5 cala, tył 10,5 cala, duży rant :) ale wiadomo o gustach sie nie dyskutuje...

 

tak auto ma zarówno chrome line jak i m-pakiet

 

jak tylko będę miał sposobnośc zrobienia lepszej jakości zdjęć to zamieszczę i dam krótki opis w jakimś oddzielnym temacie ;)

 

ps. a i tak czerwone jest szybsze :P

Opublikowano
m-pakiet

 

 

Oho kolejny :D. Uwierzyles w opowiesci sprzedajacego ?

 

ale no offence, tylko prosze nie wypisujcie glupot ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no to proponuje podlaczyc pod inny komputer bo zeby zczytac bledy niezbedne jest polaczenie z modulem abs.

Jesli za pomoca innego testera nie uda sie polaczyc to moze na module ABS jest brak zasilania?? albo masy??

Opublikowano

Przez to gniazdo w kabinie to nawet nie masz co probowac sie laczyc . To nie jest w pelni fukcjonalne gniazdo diag. w Z3 (za malo przewodow tam idzie) .

 

Sprobuj innym softem, inpa 4.4 ja sie laczylem w mojej bez problemu z ABSem.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Jak się ze sterownikiem nie łączysz to wielce prawdopodobnym jest ze może być uwalony. Drożność kabli sygnałowych na szczęście można bardzo łatwo sprawdzić, bo wtyczka jest na wierzchu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.