Skocz do zawartości

lokalizacja silnika krokowego w e28?


Brzydal

Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatek polecam forum:

http://www.e12-e28.pl/

 

Obroty mogą pływać z wielu powodów:

1) Nie sprawne wtryski

2) Nie szczelny układ dolotwoy

3) Nie szczelne podcisnienia od aparatu zapłonowego.

4) Blokująca sie przepływka

 

Chyba tyle... :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! tak jak w temacie. sprawa wyglada tak ze mniej wiecej orientuje sie gdzie znalezc krokowca w "3" z 94r. nie mam jednak pewnosci gdzie go znalezc w "5" z roku 85.... pomocy...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4131&mospid=47216&btnr=11_0776&hg=11&fg=35

 

ADDITIONAL AIR SLIDE VALVE. Nr.8 na rysunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest przecież automatyczne ssanie, to urządzenie działa w trybie 0-1, tzn może być albo otwarte albo zamknięte, nie nazwałbym tego krokowcem, poza tym praktycznie sie nie psuje i nie powoduje falowania obrotów... :D

 

A czy ja napisałem, że jest to nastawnik biegu jałowego (krokowiec)? Wskazałem możliwą przyczynę. Akurat ten zawór powietrza dodatkowego sterowany jest bimetalem. zamyka się wraz ze wzrostem temperatury silnika. Uszkodzony powoduje zatrzymywanie silnika, nierównomierną pracę podczas nagrzewania lub niemożność wyregulowania obrotów biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.