Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Diesle zdobywaja coraz wieksze grono zwolennikow

Jak zaczną stosować w F1, to pomyślę nad zmianą :mrgreen:

 

WTCC mistrzostwa swiata samochodow turystycznych seaty leony tdi wygrywaja wszystko jak leci hehe

 

zuziek325 jaki mniej wiecej rocznik chcesz kupic? 320i przed liftem to 6R/2.0/150KM, zuzycie paliwa nie male, wiec lepiej kupic chocby 323i. Natomiast po lifcie 320i bedzie 4R/2.0/143KM i zdecydowanie mniej spali. 320d traktowana bez szalenstw, bo to nie jest wyscigowka odwdzieczy sie niskimi kosztami eksploatacji. Jednak wszystko zalezy od stanu technicznego na jaki sie trafi.

Opublikowano
Natomiast po lifcie 320i bedzie 4R/2.0/143KM i zdecydowanie mniej spali.

 

Oj coś mi się wydaje, że po FL 320i ma 6 garów o łącznej pojemności 2,2 litra i mocy 170 KM ;) ten sam silnik co w e39 po FL

Kamil
Opublikowano
Natomiast po lifcie 320i bedzie 4R/2.0/143KM i zdecydowanie mniej spali.

 

Oj coś mi się wydaje, że po FL 320i ma 6 garów o łącznej pojemności 2,2 litra i mocy 170 KM ;) ten sam silnik co w e39 po FL

 

bakukamil masz racje , zamiast 2.0 napisalem 320i :mrgreen: . Podsumowujac po lifcie 320i to 6R-2.2-170KM-210Nm-226km/h , natomiast 2.0 po lifcie jest w 318i 4R-2.0-143KM-200Nm-218km/h.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.