Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rzecz dotyczy TDSa. Jestem na kupnie BMW z takim silnikiem. Wczoraj oglądałem egzemplarz w którym silnik na wolnych obrotach kołysał się równomiernie z częstotliwością ok 2,5 raza na sekunde, czasami obroty podskakiwały jakby ktoś energicznie na ułamek sekundy dodał gazu. Pytanie czy to są objawy kłopotów z pompą?
Opublikowano
powiem tak, najprawdopodobniej jest to duża różnica w cisnieniach sprężania na cylindrach :cry: , co powoduje nierówny rozkład sił i kołysanie silnikiem, pompa bys moze tez ale to by oznaczało ze na ktorys cylinder dostaje mniej paliwa i tez by kołysało

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Bardzo prawdopodobne, ze jest to klopot z pompa. A dokladniej z ta glowiczka na gorze, w ktorej jest elektronika i taki "potencjometr". Generalnie radze Ci trzymac sie z dalega od tds'ow w ktorych juz na oko jest cos nie tak. Pompy do nich sa drogie, a uzywane neczesto mozna znalezc, a poza tym to ruletka.

MK BMW Klub Polska

328i Coupe E36

[320i Coupe E36]

[525 tds E34]

Opublikowano

Witam

Mnie mechanik przestrzegał przed e34 525 tds. Miał ponoć jeden czy dwa przypadki, że w silniku pękł wał. Silnik niby pracował, ale wał tak pękł, że samochód jeździł tylko na dwóch cylindrach. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.