Skocz do zawartości

POMOCY!!!!!! WYRZUCA PLYN!!! W 523i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wiem co jest . poszedł mi oring pod zbiorniczkiem i go wymieniłem i co chwile mi sie zapowietrza i wyrzuca płyn ale nie zawsze nieraz po przejechaniu 100 km a nieraz po 10 km czy złe odpowietrzenie ? a ile jest odpowietrzników może o którymś nie wiem w ogóle teraz mam jeden wąż (dolny koło sprężarki klimy)jest pusty nie wiem o co chodzi mam nadzieje tylko że nie głowica??????????? :mad2:
Opublikowano
A czasami nie ma trzech odpowietrznikow: jeden na chlodnicy, drugi taki sam mały korek na takim plastikowym wężu roznoleglym do chlodnicy a trzeci chyba na bloku, nie wiem czy w 523i jest na bloku, ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie.
Opublikowano
A czasami nie ma trzech odpowietrznikow: jeden na chlodnicy, drugi taki sam mały korek na takim plastikowym wężu roznoleglym do chlodnicy a trzeci chyba na bloku, nie wiem czy w 523i jest na bloku, ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie.

 

sa 2 tylko dobra rada to...ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie

 

odkrecaj zawsze korek i dolewaj plyn na zimnym silniku :shock:

Opublikowano
A czasami nie ma trzech odpowietrznikow: jeden na chlodnicy, drugi taki sam mały korek na takim plastikowym wężu roznoleglym do chlodnicy a trzeci chyba na bloku, nie wiem czy w 523i jest na bloku, ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie.

 

sa 2 tylko dobra rada to...ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie

 

odkrecaj zawsze korek i dolewaj plyn na zimnym silniku :shock:

 

Hm, nie wiem czy padło mi na wzrok czy też cos innego ale chyba Nr 4 i5 to wlasnie trzeci odpowiewtrznik, tzn ta śruba w bloku :wink: plus oczywiscie dwa odpowietrzniki jeden przy wlewie i drugi na plastikowej rurze rownoleglej do chłodnicy, do daje razem TRZY

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_2166&hg=11&fg=10/

Opublikowano
A czasami nie ma trzech odpowietrznikow: jeden na chlodnicy, drugi taki sam mały korek na takim plastikowym wężu roznoleglym do chlodnicy a trzeci chyba na bloku, nie wiem czy w 523i jest na bloku, ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie.

 

sa 2 tylko dobra rada to...ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie

 

odkrecaj zawsze korek i dolewaj plyn na zimnym silniku :shock:

 

Hm, nie wiem czy padło mi na wzrok czy też cos innego ale chyba Nr 4 i5 to wlasnie trzeci odpowiewtrznik, tzn ta śruba w bloku :wink: plus oczywiscie dwa odpowietrzniki jeden przy wlewie i drugi na plastikowej rurze rownoleglej do chłodnicy, do daje razem TRZY

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_2166&hg=11&fg=10/

 

to jest jako zaslepka :jawdrop: i jest pod kolektorem wydechowym :mrgreen:

Opublikowano
Nie wydaje mi sie zeby to byla zaslepka niech wypowie się ktoś bardziej zorientowany mnie sie wydaje ze to sluzy do odpowietrzania bloku silnika

 

2 tygodnie temu odpowietrzalem...widze ze masz e-39 to idz do samochodu i zobacz a nie pisz glupot :shock:

Opublikowano
Dobrze widzisz kolego na oczęta Ci jeszcze nie padło, wybacz ale siedze w pracy i cięzko mi tak wyjść i zobaczyć, zapewne nie zapomne tego zrobić jak tylko skoncze robotę :) i nie unoś się tak jeśli nie umiesz kulturalnie rozmawiać to nie pisz nic, napisałem wyżej, że być moze się mylę, ponadto, był pdoobny temat odnośnie odpowietrzania silnika 528i i ktoś wskazał na ten sam korek więc napisałem ze wydaje mi się że to będzie to a róznica między znaczeniem słów: "wydaje mi się" a " napewno jest" - jest spora nie uważasz, zaznaczyłem, ze mogę się mylić. A ty chyba masz nieco inny silnik niz 2,5 benzynka
Opublikowano
Dobrze widzisz kolego na oczęta Ci jeszcze nie padło, wybacz ale siedze w pracy i cięzko mi tak wyjść i zobaczyć, zapewne nie zapomne tego zrobić jak tylko skoncze robotę :) i nie unoś się tak jeśli nie umiesz kulturalnie rozmawiać to nie pisz nic, napisałem wyżej, że być moze się mylę, ponadto, był pdoobny temat odnośnie odpowietrzania silnika 528i i ktoś wskazał na ten sam korek więc napisałem ze wydaje mi się że to będzie to a róznica między znaczeniem słów: "wydaje mi się" a " napewno jest" - jest spora nie uważasz, zaznaczyłem, ze mogę się mylić. A ty chyba masz nieco inny silnik niz 2,5 benzynka

 

nie patrz co mam w podpisie...i nie udawadniaj mi czegos czego nie ma...w domu mam jeszcze 3 beemki...korek do odpowietrzania musi zawze byc w jak najwyzszym punkcie a ty mi pokazujesz korek w bloku :mad2:

 

a moj ma jeszcze korek przy podszybiu kolo elektrycznego webasco...to tak do wiadomosci :mrgreen:

Opublikowano
Ok nie upieram się że to właśnie to, i nie interesuje się tym co kto ma :) ale tak to jest jesli ktoś nierze wszystko do siebie, po prostu czekam na dalsze wypowiedzi które rozwieją moje wątpliwości, czy ten korek napewno nie sluzy do odpwioeitrzania, sam wymieniam chlodnice wiec czeka mnie ta robota i przyda sie wiedziec a do autora postu, znalazłes juz przyczynę???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czasami nie ma trzech odpowietrznikow: jeden na chlodnicy, drugi taki sam mały korek na takim plastikowym wężu roznoleglym do chlodnicy a trzeci chyba na bloku, nie wiem czy w 523i jest na bloku, ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie.

 

sa 2 tylko dobra rada to...ponoc trzeba auto nieco podniesc przodem do góry aby ulatwic odpowietrzanie

 

odkrecaj zawsze korek i dolewaj plyn na zimnym silniku :shock:

 

Hm, nie wiem czy padło mi na wzrok czy też cos innego ale chyba Nr 4 i5 to wlasnie trzeci odpowiewtrznik, tzn ta śruba w bloku :wink: plus oczywiscie dwa odpowietrzniki jeden przy wlewie i drugi na plastikowej rurze rownoleglej do chłodnicy, do daje razem TRZY

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_2166&hg=11&fg=10/

 

to jest jako zaslepka :jawdrop: i jest pod kolektorem wydechowym :mrgreen:

 

To nie jest żadna zaślepka tylko śruba do spuszczania płynu chłodniczego z bloku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok nie upieram się że to właśnie to, i nie interesuje się tym co kto ma :) ale tak to jest jesli ktoś nierze wszystko do siebie, po prostu czekam na dalsze wypowiedzi które rozwieją moje wątpliwości, czy ten korek napewno nie sluzy do odpwioeitrzania, sam wymieniam chlodnice wiec czeka mnie ta robota i przyda sie wiedziec a do autora postu, znalazłes juz przyczynę???

 

łukasz masz dwa odpowietrzniki w swoim aucie.Jeden jest na chłodnicy i drugi na obudowie termostatu i to wszystko.A ta śruba z twojego linku to jest do spuszczania płynu z bloku.

Opublikowano
aa no właśnie :D czyli będę potrzeboał ją odkręcić przy wymianie chłodnicy i płynu :) zamierzam też wypłukać cały układ wkładając wąż pod cisnieniem, oczywiscie nie dużym cisnieniem, aby przepłukać, czy uwazacie ze to dobry pomysł. Napewno jakiś syf osadził się nie tylko w starej chłodnicy, czy moze macie jakis inny sposob aby wyczyscic uklad z osadów wszelkich zanim zaloze nową chłodnice
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aa no właśnie :D czyli będę potrzeboał ją odkręcić przy wymianie chłodnicy i płynu :) zamierzam też wypłukać cały układ wkładając wąż pod cisnieniem, oczywiscie nie dużym cisnieniem, aby przepłukać, czy uwazacie ze to dobry pomysł. Napewno jakiś syf osadził się nie tylko w starej chłodnicy, czy moze macie jakis inny sposob aby wyczyscic uklad z osadów wszelkich zanim zaloze nową chłodnice

 

Jeżeli chcesz wymienić cały płyn na nowy (najlepiej) to jak odkręcisz tą śrubę to zleci ci jeszcze jakieś 4 litry płynu.Co do płukania możesz to zrobić po prostu wodą.

Opublikowano

piotrek1

 

pytanie zadal david80 i chodzilo o odpowietrzniki a lukas23 wtracil sie piszac ze sa 3 odpowietrzniki nic nie piszac o spuszczaniu plynu i plukaniu ukladu...to co ty piszesz to sie zgadza ale nie jest to odpowietrznik...zmieniles temat ile jest odpowietrznikow na temat plukania...czy uwazasz ze ja piszac ze sa dwa odpowietrzniki wprowadzalem kogos w blad :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
piotrek1

 

pytanie zadal david80 i chodzilo o odpowietrzniki a lukas23 wtracil sie piszac ze sa 3 odpowietrzniki nic nie piszac o spuszczaniu plynu i plukaniu ukladu...to co ty piszesz to sie zgadza ale nie jest to odpowietrznik...zmieniles temat ile jest odpowietrznikow na temat plukania...czy uwazasz ze ja piszac ze sa dwa odpowietrzniki wprowadzalem kogos w blad :?:

 

Nie zmieniłem tematu tylko poprawiłem ciebie bo napisałeś że to ZAśLEPKA i odpowiedziałem łukaszowi, on już jest nauczony i wie co i jak, a przy okazji david80 dowiedział się więcej.

 

Oczywiście nie wprowadziłeś nikogo w błąd co do odpowietrzników

Opublikowano
kolega zbigniewst ciągle szuka zwady i łapie każdego za słowa nie wiem tylko, czemu, dyskusja wniosła wiele bo każdy dowiedział się czegoś i ja i kolega który założył temat, wiec gra gitara :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.