Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam lekki wyciek w okolicy (zbiorniczka wyrównawczego , dolnego węża ) czy tam jest jakaś uszczelka , czy ktoś wie co to może być , z góry dziękuje :D
Opublikowano
Opublikowano
To moze byc oring ten na dole. Ale tak szczerze to moze to być gdziekolwiek i skapuje a dół. U mnie jest wyciek na samej gorze na łączeniu plastiku z aluminium, mała dziurka, ze nie widac ze cieknie bo temperatura sprawia ze osusza sie od razu, ale cieknie i tez na dole sie zbiera. Trzeba dokładnie sie przyjrzęc, wydmuchac kompresorem wszystkie brudy i slady wilgoci osuszyc i sprawdzic dokladnie
Opublikowano
Dzieki lukas tak właśnie o tym oringu myślałem i go wymieniłem ale dalej coś sączy już mam pomału nerwa no ale co musze szukać dalej jak mówisz,narka
Opublikowano
Jesli cieknie ze rdzenia tzn częsci aluminiowej, to mozna to wykryc, wlewaja jakis roztwór czy cos( nie wiem dokłądnie co to za specyfik) i widac gdzie cieknie, natomiast ja mialem sprawdzaną chłodnicę w ten sposob i nie wykazało nic, najwiodoczniej moze wycieku z czesci plastikowej na łączeniu z rdzeniem nie wykazuje, nie wiem :duh: sprawdz dokłądnie, zbliża się lato i warto o to zadbać, tez mam pdobny problem z cieknąco chłodnicą :| nie będę spawał ani łątał nie warto, zresztą założyłęm post o tym, tam koledzy doradzili mi nieco i rozjasnili sprawę, zainwestuje w nową chłodnicę, przepłukam cały układ wodą i wleje nowy płyn dobry. Przekonałem się juz na swoim starym E-36 ze układ chłodzenia to ważny element w aucie a zwlaszcza BMW, w mojje leciwej trójeczce, przez to wymieniałem uszczelke pod głowicą i pare rzeczy sie pozacierało :mad2: więc teraz jestem mądrzejszy :roll:
Opublikowano
No no lukas masz racje dzis dolałem troche płynu bo mi sie wydawało mało ale to był błąd bo było ma maxie i jak sie rozgrzał to płynu urosło i gdy otworzyłem zbiorniczek to troche mi wyrzuciło ale odpowitrznikami lecialo powietrze dopiero jak znowu dolałem płynu to leciał płyn przez otpowietrzniki i teraz jest ok i temperatura na wskazniku jest na środku bo przedtem mi rosła teraz zrobiłem 100 km i chyba jes ok
Opublikowano
Kolego, jesli masz wyciek, to zlikwiduj go koniecznie zbliza się lato wiadomo układ chłodzenia będzie musiał pracować w cięższych warunkach, zwlaszcza stojąc w korkach w mieście w upał. Na początku to jest mała dziurka a później ciśnienie sprawi, że najsłabszy punkt chłodnicy moze stać sie gwoździem do trumny :mad2:. Nie bagatelizuj tego. Pamiętam jeszcze jedną sytuację u siebie juz w E-39 tym co teraz mam: jechałem w miescie powoli, korki itp, zaczęła mi wzrastac temp gewaltownie dobrze ze zauwazyłem to była chwila i zaczęło i dymic spod maski, zatrzymałem autko i okazło sie, ze pękł korek odpowietrzania na chłodnicy ale w poprzek, i nie dało sie go wykrecic, dolewałem płynu i jechałem jak ostudziłem . Chyba z 3 km zrobiłem az przez 5 godzin, podjechałem do ASO i kupiłem ten korek i wszystko gra, ale widac było, ze stary musiał być po prostu zuzyty, zmeczenie materiału. Jak widac wystarczyło kilka sekund i temp wzrosla. To poważna sprawa a koszty późniejszej naprawy ogromne, jak sie przegrzeje silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.