Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mercedes has the SLR McLaren. Audi has the R8. Porsche has the 911 Turbo and GT2. Only BMW is lacking a range-topping supercar, so how does the Bavarian automaker carry the mantle of "the Ultimate Driving Machine"? If the latest reports are to be believed, BMW may finally be coming around and producing a successor to the long gone but not forgotten M1 supercar.

 

Unlike its predecessor, the anticipated BMW sports car would be more nose-heavy than tail-happy, with a twin-turbo version of the M5's glorious V10 producing an estimated 625 hp from its position up front and, of course, driving the rear wheels. The chassis would draw on BMW's success with the Sauber team in Formula One and feature full carbon-fiber construction, as well as such high-end performance components as carbon-ceramic brakes and Kevlar bucket seats, substantially cutting down weight compared with the gargantuan M6 coupe. Sticker price would be an appropriately exotic €300,000, although a (relatively) lower-end version with a twin-turbo V8 could also be considered for substantially less.

 

mam nadzieje, ze to nie okaze sie plotka i ze przeczytam jakis oficjalny komunikat bmw

Opublikowano

he he he... To teraz coś z 2go bieguna:

It's been rumored that BMW is making a luxury microcar to compete with the Smarts and Toyota iQs of the world. It may seem like a good idea but in markets outside of U.S. and Europe the main concern is price. BMW is looking to release its product in India.

 

Ja z kolei mam nadzieję, że to plotka i niedługo zobaczę oficjalne dementi BMW.

Malusie auteczko od BMW :duh: :duh: :duh: Tata Nano, Smart i Toyota IQ wystarczą jak dla mnie.

 

No i jeszcze to:

BMW's CEO, Norbert Reithofer, announced that a new department has been setup, codenamed Project i, which will be focusing on designing minicars. Their main focus will be on complying with the strict emission requirements. He has also hinted that there is a possibility that a fourth brand could be formed, but nothing it's certain at this point.

"First of all, we must define what type of vehicles we will produce then we will ask the question if those concepts fit better with the BMW brand, the Mini brand or a sub brand within those two. If none of these options are possible then perhaps we will have a fourth brand".

Mr. Reihofer also wanted to make clear that this a long term project and the newly formed Project i will be ready to present solutions sometimes before 2015.

 

jak wyżej...

 

Co innego jest z conceptem (raczej zmartwychwstaniem - Święta niedługo :wink:) Isetty, która być może zostanie wypuszczona około 2012/2013 roku i będzie (być może) napędzana wyłącznie elektrycznie - ale raczej w grę wchodzi benzyna i hybryda - i zostanie wypuszczona pod osobną marką.

Coś jak "Isetta by BMW" etc.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

wlasnie mialem postowac to drugie :D o 'zielonej' linii samochodzikow.. jakos mam nadzieje ze bedzie czwarta marka w obrebie koncernu a nie ze smiglem na masce ;)

 

co do malucha z indii to jeszcze troche danych

BMW sold 1,400 cars in India last year, and wants to increase that number to 3,000 in 2008 and it stands to reason a new micro-car would enter new markets such as India’s, where it would be a costlier alternative to Tata’s Nano.
Opublikowano
jakos mam nadzieje ze bedzie czwarta marka w obrebie koncernu a nie ze smiglem na masce ;)

 

Pewnie tak.

Wyobrażasz sobie taką rodzinkę - BMW, Rolls, Mini, BMW Nano :duh: ?

Ja jakoś nie mogę...

Inna marka związana TYLKO kapitałowo i rozpowszechniona na ściśle limitowanych (acz obiecujących rynkach - vide Indie, Chiny) ma oczywiście ekonomiczny sens.

Pytaniem jest na ile "luxury" będzie ten "samochodzik" bo (np. Ypsilon) luksus i małe wymiary nie zawsze chcą iść w parze :wink:

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

cos za duzo wrobli o tym cwierka panowie. nie wiem czy dobrze slyszalem ale czy bmw nie pracuje razem z mercem na silnikiem hyrydowym? i jeszcze z ktoras z francuskich marek nad malymi silnikami benzynowymi?

w sam raz dla "zielonej linii samochodow"

co sie tyczy supersamochodu to najwyzszy czas, bo chyba na tak drogich samochodach koncerny maja najwyzsza marze, a niemcy umieja liczyc pieniadze.az dziw ze wczesniej na to nie wpadli.

Opublikowano
cos za duzo wrobli o tym cwierka panowie. nie wiem czy dobrze slyszalem ale czy bmw nie pracuje razem z mercem na silnikiem hyrydowym? i jeszcze z ktoras z francuskich marek nad malymi silnikami benzynowymi?

w sam raz dla "zielonej linii samochodow"

co sie tyczy supersamochodu to najwyzszy czas, bo chyba na tak drogich samochodach koncerny maja najwyzsza marze, a niemcy umieja liczyc pieniadze.az dziw ze wczesniej na to nie wpadli.

O ile mnie pamiec nie myli to BMW razem z peugotem skonstruowali silnik 1.6 turbo 150KM wykorzystywany w Mini i 206.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.