Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!! Moje bmw e36 miało problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym!! Założyłem Blosa , filtr stożkowy, zmieniłem silniczek krokowy, świece, kable, sonde lambda ! kopytko się poprawiło. Faluje tylko jak mam nagrzany silnik [wskazówka na środku]. Niestety przed wsadzeniem tego wszystkiego co napisałem powyżej spałała becia 12 litrów gazu w mieście przy normalnej jezdzie! A teraz : niedość że jade spokojniutko to spala 16,6 l gazu, a jak dostanie w pizdę to też 16.6 l. Namienia że na benzynie chodzi idealnie. czy ja prze..... czy nie to pali tyle samo. Ponadto na gazie powyzej 4 tyś. obrotów nie chce iść [uprzedzam ma reduktor lovato dobrze dobrany do koników. Aha i na ciepłym silniku jak daje na luz a samochód jest w ruchu to obrotu mi nie faluja dopiero jak sie zaczymam. Aha mam wrażenie jaklby mi samochód cały czas chodził na ssaniu. rzadko schodzi poniżej 950 obr. na biegu jałowym. Blos jest między przepustnicą a przepływomierzem. I tu są moje pytania:

1. czy zle wlożony stożek może powodować falowanie

2. czy to prawda że na ciepłym silniku jak stożek jest żle odseparowany od ciepla silnika to może falować

3. co moze powoldowac w moim przypadku duże spalanie gazu

Proszę pomóżcie. Kocham ten samochód ale juz tyle w niego wpakowałem kasy że sie zaczyna odkochiwać. Może polecicie kogoś w Krakowie kto ma bardzo dobre doświadczeniie w instalacjach gazowych a w szczegółności w BLOSIE. Prosze o POmoc. nawet najmniejsze komenantarze moga pomóc.

Opublikowano

:search: było o tych problemach sporo na forum.

To, że na gazie ma ciut podwyższone obroty to normalne -tak ma być - - wyższe spalanie może być spowodowane ubogą mieszanką gazowo-powietrzną ( podjedź do dobrego gaziarza niech wyreguluje- chociaż jak masz blosa to możesz mieć problem takiego gaziarza znaleźć) ewentualnie wadliwie działającą sondą lambda - chociaż przy blosie cała elektronika od gazu jest odłączona - to raczej nie to- obstawiam źle wyregulowaną mieszanką na blosie - jesteś z Kraka - ponoć na Dobrego Pasterza - jest gazownik który zna się dobrze na gazie.

Czy to filtr stożkowy możliwe - gaz nie lubi dostawać za dużo powietrza- chodzi o to by powietrza nie wtłaczało się do filtra, przepływomierza itd- tylko by silnik sam go sobie pobierał (zasysał).

Kolejną sprawą jest to, że Blos powinien być założony możliwie jak najbliżej przepustnicy.

masqo
Opublikowano
Wyzsze spalanie to moze zbyt bogata mieszanka a nie uboga? :wink: Wlasnie takich jaj sie balem przy instalowaniu blos'a dlatego postanowilem nic nie gmyrac... W tym wlasnie urzadzeniu upatrywalbym problemu. Powszechnie wiadome jest ze blos zwieksza spalanie (choc wsrod jego zalet jest wymieniane zmniejszone zuzycie paliwa). Teoretycznie zaleca sie instalowanie blos'a za przeplywka, inni zas instaluja przed i twierdza ze silnik pracuje lepiej... Proponuje przejrzec watek z tego linku http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=89597&c=0&f=38&start=20&39 jest tu jeden delikwent z calibry ktory ma jaja panskie z blosem i walczy z tematem, moze bedzie to pomocne dla Ciebie. A finalnie wizyta u gaziarza, tez slyszalem ze ten na dobrego pasterza jest dobry, a dodatkowo masz kolo wydzialu mechanicznego politechniki (kolo stacji ARGE) punkt BRC wiec mozesz i do nich zajrzec, w koncu to ich twor, pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.