Skocz do zawartości

320i 24V e36. Nie odpala. Pilnie potrzebna pomoc!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pisałem już o tym ale jakoś nikt nie potrafi mi pomóc!

 

Pewnego dnia auto nie wkręcało się na obroty, ciężko odpalało a później już wogóle nie mogłem odpalić. Kręcić mogę nawet 10min i nic, ani nie zamruczał.

 

Kupiłem nowe świece NGK, nowy akumulator... i nic to nie dało

Zauważyłem że wogóle nie ma iskry na żadzym cylindrze, pompa paliwa też nie pracuje ale na 100% jest sprawna bo podłanczałem prosto pod akumulator i wszystko chodzi.

Wymieniłem też biały przekaźnik (ten koło przekaźnika pompy i nadal nie mam iskry). A wszyscy twierdzą że to przekaźnik. Chociaż na starym przekaźniku nie było słychać nic a teraz słychać że dochodzi prąd gdzieś tam koło przepustnicy bo słychać "brzęczenie".

Jeszcze jedno...dlaczego nie mam napięcia na żadnym bezpieczniku w rzędzie gdzie znajduje się bezpiecznik pompy paliwa tj. rząd od 10-20.

 

Proszę o szybką odpowiedź, co może być nie tak?

Filtr paliwa napewno jest dobry.

Opublikowano
może czujnik położenia wału jest walnięty ....u mnie tak było w Fiacie...był walnięty czujnik położenia wału i przez to nie miałem iskry...nie wiem czy w BMW może być to samo.

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

nie ma iskry i na dodatek pompa nie chodzi a sprawdzałem na sucho i jest dobra.

 

nie mam wogóle napięcia na przewodach do pompy i na bezpiecznikach 11-20. co jest z tymi bezpiecznikami?

Opublikowano
a jak przekrecasz zapłon i próbujesz zapalić silnik to nie słyszysz takiego specyficznego cykania ?? Bo jeśli tak to może być któryś przekaznik walnięty...aby sprawdzic który to jest trzeba przekazniki po prostu dotykać podczas próby odpalenia, wówczas pod palcem czujesz lekkie puknieci - i juz wiesz który to jest :D

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

nie ma żadnego pukania od przekaźników! A pozatym mam nowy główny przekaźnik MAIN DELAY. Teraz kiedy przekręce na zapłon to raz cyknie i słychac jak dochodzi prąd gdzieś koło przepustnicy.

a dlaczego nie mam napięcia w bezpiecznikach 11-20? cały rząd?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.