Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

pojawil sie problem, otoz przy pracy cieplego silnika na luzie,slychac lekki stuk gdzies z okolic pod samochodem,po wlaczeniu sprzegla ustaje i po puszczeniu sprzegla jest ok,dopiero po przejechaniu kawalka i wrzoceniu na luz znow zaczyna stukac i znow trzeba sprzeglo i ok, co to moze byc?

 

Po pojawieniu sie tych stukow wydaje mi sie ze auto stroacilo na mocy i grzechocze na mniejszych obrotach,lekko drży podloga przy pedalach.

Edytowane przez maniek__
Opublikowano

ktos wie cos na taki temat?

 

witam

pojawil sie problem, otoz przy pracy cieplego silnika na luzie,slychac lekki stuk gdzies z okolic pod samochodem,po wlaczeniu sprzegla ustaje i po puszczeniu sprzegla jest ok,dopiero po przejechaniu kawalka i wrzoceniu na luz znow zaczyna stukac i znow trzeba sprzeglo i ok, co to moze byc?

 

Po pojawieniu sie tych stukow wydaje mi sie ze auto stroacilo na mocy i grzechocze na mniejszych obrotach,lekko drży podloga przy pedalach.

Opublikowano

Gdyby to było łożysko na wałku sprzęgłowym to uszczelniacz tez by sie raczej wysypał i olej ze skrzyni by mu uciekł.

 

Tak czy inaczej jeżeli jest to jedno lub drugie uszkodzenie to koszt części myślę ze w granicach do 100 zł, ale gorzej z kosztem robocizny minimum 200 zł, trzeba wyciągnąć skrzynie to przy okazji nie wiadomo jak sprzęgło wygląda może warto wymienić przy okazji.

Opublikowano
Albo łozysko na wałku sprzegłowym skrzyni.

Wydaje mi sie, że chodzi nam o tą samą część :mrgreen:

Co do ceny to pewnie tyle

http://moto.allegro.pl/item329897033_lozysko_oporowe_bmw_e30_e36_e46_e34_e39_e32_e38.html

ale ja bym nie polecał tych plastikowych :roll: , ja jak wymieniałem w swojej e34 to na oryginalne BMW i ono było metalowe wcześniej miałem te plastikowe i się po prostu zatarło.

Pozdrawiam. :8)

Opublikowano

Tak jak pisze deamoon polecam oryginał bez względu na to z jakich materiałów jest zrobiony zamiennik. Wole być spokojny i nie ryzykować unieruchomienie auta i ponownych kosztów naprawy, bo one są największe. Różnica choćby była jeszcze raz większa to nie warto ryzykować dla tych kilku złotych.

 

Może źle napisałem że koniecznie oryginał chociaż wierze w ich wyjątkową moc ale często cena odstrasza ale chodzi o markowego producenta np Sachs albo LUK a nie jakiegoś co nie ma renomy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.