Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdzić nie wiem:)a żeby wymienić należ zdjąć kolektor ssący a wtedy wszystkie świece są na wierzchu,może Ci sprawić toszkę trudności tylko to że nie ma za duzo miejsca na wsadzenie klucza z ręką,najciężej jest wykręcić 1 i 4 ale jak masz przedłużki jakoś sobie poradzisz.Nie sprawdzałem świec zdecydowałem się na wymiane i tak to trzeba było kiedyś zrobić,teraz jest spokój.
Opublikowano
dzięki. Nie wiem może aby zlikwidować ten klekot czy stukot co zdarza się co jakiś czas to może należy zrobić regulacje-tylko czego i gdzie? A jak wam pali bo mi ostatni spalił ok. 6.45l/100km (przejechane: 150km w trasie i ok.100km w mieście). myślę że to chyba w normie.
Opublikowano

jeżeli chodzi o spalanie to średnio spala około 7l,jak w styczniu pojechałem w góry to spalił 6,5l przy jeździe spokojnej tylko z tym że na maksa zapakowany,dwie dorosłe osoby dwoje dzieci sanki narty itp....

jeżeli chodzi o stuki to jesteś pewien że to stuki w silniku?ja na początku też miałem stuki puki ale to byłą wina plastików i osłon chłodnicy ,dolotu powietrza,jeżeli to silnik to tak ciężko coś doradzić chyba będzie konieczy mechanik.

Opublikowano

sielu wiesz jacy u nas są mechanicy, a u mnie w mieście to normalnie porażka-gamonie jakich mało-naprawy głupiego alternatora nikt się nie chciał podjąć-nawet skoda. wreszcie znalazłem jednego zdziercę który za samo wyjęcie wziął 100. Razem wyszło 270zł, gdzie za to samo kumpel do astry zapłacił 90zł-dla mnie bomba.

z plastików to jedynie mi trzeszczy tylna dokładka do zderzaka-ta dolna część ruchoma, którą można zmienić na inną.

Może wiesz jak sprawdzić poziom płynu wspomagania? Aha i mam jeszcze bardzo ważne pytanie, bo jak robiłem alternator zauważyłem że (już teraz nie bardzo pamiętam)od skrzynki z bezpiecznikami idzie przewód (zakończony oczkiem) w stronę alternatora, jest on w pancerzu razem z wtyczką do alternatora i gdzieś tam w tą skrzynkę wchodzi. był odłączony i za nic nie wiem gdzie powinien być podłączony-może to jakiś czujnik, a może masa-nie mam pojęcie i nikt nie wie gdzie go podłączyć.

Jakbyś mógł mi pomóc, bo nie mam tu nikogo z takim silnikiem, to byłbym bardzo wdzięczny. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

Marek Marecki

Dopiero teraz przeczytałem ten post,ale jutro zajrz i zobaczę co z tym kabelkiem u mnie.Odnośnie płynu od wspomagania,stojąc przed samochodem,zbiorniczek z płynem masz po prawej stronie chłodnicy na dole.

Opublikowano
dzięki-wiem gdzie jest ale jak odkręcę go to jest tam jakiś bagnecik-jak sprawdzić czy jest odpowiedni poziom płynu-ile go ma być? Nigdy tego nie robiłem ale mam nadzieję że nic się nie zapowietrzy? pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam!

Potrzebuje pilnej rady - dziś rano ledwo odpaliłem, za pół godziny kończę pracę i też się boję - w Warszawie -7 st C.

Mam E36 1,8 TDS.

Jakie oryginalnie świece się w nim montuje?

Muszę je kupić dziś bo jest tragedia!!!

 

Napiszcie proszę jakie są oryginały i ewentualnie jakie są dobre zamienniki. Linki allegro mile widziane:)

 

ps. rozrusznik kręci, ale odpala słabiutko. Jak jest ciepło nie ma problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.