Skocz do zawartości

pompa wtryskowa - uszczelnianie zakończone powodzeniem !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dzis umowilem sie na uszczelnianie mojej pompy wtryskowej, bedzie mi to robil znajomy, swietny mechanik. Poprosilbym kogoś, kto juz to robil o garsc wskazowek, co i gdzie zaznaczyc i na co uważac zeby w miare mozliwosci nie bylo koniecznosci jechac z nia pozniej na kompa i dodatkowo ustawiac. Nie prosze o rozwlekla instrukcje krok po kroku tylko taka wypunktowaną "pigulke" informacyjna, z jakimi problemami mozemy sie spotkac i jak ich uniknac. I takie pytanie do forumowych mechaników - da sie wymienic WSZYSTKIE uszczelki pompy wtryskowej bez jej wyjmowania ?bo cieknie mi jedna, ale chcialbym za jednym zamachem wymienic wszystkie od razu. Z góry dziekuje ! :mrgreen: Edytowane przez uroboric_tom
Opublikowano

witam

masz kolego wielki problem jak cieknie z pompy...

Powiem Ci szczerze Ja odpaliłem auto w sobotę, nie chodziło mi prawie rok :(( zaczęło sie ze nie chciał zapalić autko okazało sie ze cieknie z pompy wtryskowej... teraz mogę ci powiedzieć ze przez ten rok o pompie wtryskowej wiem wszystkooooooo...... i dodam ze nie wymienisz żadnej uszczelki bez wyciągania pompy.... pozdr

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/g/9.png

 

 

szczególną uwagę a nawet największą zwróć na nastawnik zaznaczony jest na rys. nr.2 połączony z klinem.... jeśli będziesz go zdejmował.... jeśli tak to najpierw zaznacz sobie dokładne jego namiary wystarczy ze będzie 0,1mm przesunięty to nie odpalisz auta.... ja tego nie wiedziałem nikt mi nie powiedział ani nigdzie o tym nie pisze.... dlatego moje auto jest rok w plecy... powodzenia

Opublikowano

Panowie, strach ma wielkie oczy :D

 

Mój znajomy chyba jest wybitnym magikiem, powymieniał mi je bez wyjecia pompy, spuscilismy tylko płyn chłodzący, bo rura ogrniczała dostęp. Zachowanie auta po wymiania - obroty na jałowym identyczne jak były, tylko na zimnym silniku nieco wyższe, może o jakieś 100 rpm - ale to wynika z tego, ze pompa w koncu jest szczelna. Praca silnika dużo stabilniejsza, wreszcie podczas stania na światłach i jazdy na niskich obrotach nie odczuwam zadnego pływania i dziwnych wibracji, spalanie nieco spadło, nie śmierdzi ropą w środku no i najważniejsze - pali na dotyk, idealnie, czy zimna czy ciepła. I wreszcie "czysto, sucho, po prostu pewnie" :D

Czas pracy - jakies 3-4 godziny, cena - po znajomosci 30 zł :D

 

pozdawiam wszystkich malkontentów ! ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.