Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od pewnego czasu zauwazylem, ze wskazówka temp. płynu chlodniczego skacze. Raz stoi w polowie skali, raz sie wychyla prawie pod czerwone pole i znowu opada do polowy. Moze to wina zacinającego sie termostatu?

Moze mieliscie taki problem ze swoimi dziewczynkami

Opublikowano
Mam to samo ale tylko czasami. Ale mi się wydaje ze to jest wina tego wskaźnika na desce rozdzielczej bo jak go klepnę to natychmiast wraca na środek.
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

moze masz racje, ale nie chcial bym kiedys zatrzymac sie w szczerym polu z przegrzanym silnikiem!

wole dmuchac na zimne chyba wymieni termostat i zobacze co sie bedzie dzialo

Opublikowano
moze masz racje, ale nie chcial bym kiedys zatrzymac sie w szczerym polu z przegrzanym silnikiem!

wole dmuchac na zimne chyba wymieni termostat i zobacze co sie bedzie dzialo

Wymien koniecznie. Termostat to grosze. Ja mialem podobny obiaw w E34 w tamtym roku, z tym ze u mnie termostat za pozno sie otwieral, temperatura rosla do trzeciej kreski a nastepnie wracala w polozenie srodkowe i juz byla stabilna az do ochlodzenia silnika. Pewnego dnia... nie otworzyl sie juz w ogole :cry: Cisnienie w ukladzie chlodzenia wroslo, a ze pompa wody nie byla juz pierwszej mlodosci, rozwalilo wlasnie pompe. Efektem byly zupelnie niepotrzebnie wydane pieniadze, bo wystarczylo za wczasu wymienic termostat za 40 zl :duh:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
co powiecie na termostat za 15 zl. firmy "termot" kupilem na allegro i tak lezy. Warto go montowac, czy moze kupic lepszy?
Opublikowano
Nie wiem co to za termostat ale jesli nie znajdziesz o nim zadnej informacji, nie polecam go montowac. Pamietaj, ze zepsuty termostat potrafi zagotowac silnik w 3 minuty. Czasem po prostu nie zdazysz sie zorientowac. BMW jest wręcz uczulone na przegrzania i czesto raz przegrzany silnik zaczyna bez konca sprawiac same problemy. Zastanw sie czy nie warto wydac 50 PLN na produkt markowy.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Sprawa raczej prosta. Osobiscie robilem to dwa razy w silniku M20. Nie wiem jaki silnik Ty posiadasz. Po wszystkim musisz jedynie pamietac, aby dobrze odpowietrzyc uklad.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano (edytowane)
Trzeba zdjąć wiatrak. Odpiąć przeody od i do chłodnicy. Następnie wykręcamy 3 lub cztery (nie pamietam) śróbki. Zdejmujemy pokrywę termostatu wyjmujemy termostat - trochę płynu możesz stracić. Zakładmy nowy termostat wykonują te same czynności z tym, że w odwrotnej kolejności :D :roll2: . Tak czy owak nie jest to żadna trudna gimnastyka. Edytowane przez ducat
Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
Trzeba zdjąć wiatrak. Odpiąć przeody od i do chłodnicy. Następnie wykręcamy 3 lub cztery (nie pamietam) śróbki. Zdejmujemy pokrywę termostatu wyjmujemy termostat - trochę płynu możesz stracić. Zakładmy nowy termostat wykonują tesame czynności z tym, że w odwrotnej kolejności :D :roll2: . Tak czy owak nie jest to żadna trudna gimnastyka.

Narazie nie napisal jaki ma silnik. Jak M20 to nie trzeba sciagac wiatraka. Termostat jest w dobrze dostepnym miejscu.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
mam silnik M50! a co do odpowietrzenia ukladu, tam jest tylko jedna srubka na chlodnicy. Czy to mozliwe, ze przez jedna srube mozna odpowietrzyc caly uklad?
Opublikowano

:D Ha zgadłem Saintman - silnk M50.

Jeśli chodzi o ten korek na chlodnicy - to raczej nie odpoiwietrzysz nim całego układu. Tym koreczkiem odpowietrzysz chłodnicę.

O samym odpowietrzaniu silnikow M50 to było tutaj mnostwo postów. Wystarczy :search: poszukać. Śą różne metody wlewania płynu do układu - tak by się nie zapowietrzył - też było tym.

Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.