Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam 2 oponki o bieżniku ok. 4mm i dwie o bieżniku 7mm

 

tylko te dwie lepsze są klejone,

 

jak zakłada się oponki w BMW (tylny napęd) ?????

 

gdzie dać lepsze opony ?

na tył (szybsze zużycie) czy może na przód (bezpieczniejsze zakręty...)

 

 

tylko że te dwie lepsze boję się na przód ... bo jak by czasem wystrzeliła ? (była klejona w bocznej części ALE DZIURKA BYŁA ZROBIONA SZPILKĄ !!!)

 

Proszę o rady :-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

hmmm....

jak mam opony 6 - 7 mm ...

to 7 na tył... a 6 na przód...

lepsze zawsze na tyle...

ale wiadomo że jak masz opony 7mm... i 2mm ... dajac lepsze na tyle... robisz bład...

 

Najlepszym rozwiazaneim było by dokupić dwie opony..4 mm ... na mokrej jezdni to juz strach....

 

Wiec kup dwie opony ispokoj...

 

pisza osoby ze lepszena przódzie .... a gorsze na tyle... bo z tyłem sobie poradzisz...

moze sobie poradzisz..jak bedziesz chcial sie popisac na rondzie... jednak w ekstramalnej sytuacji przy chamowaniu.... przód jest tak dociazony... że wystarczy opoina gorsza jednak na tyle powinna być załozona opona bardzo dobra....

Zawsze to powtarzaja we wszelakich programach..testach itp...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

Na tył lepsze, bo z przodem sobie poradzisz, a jak tył zacznie Ci uciekac...

Przednimi kołami mozesz manewrowac, a tył... tam juz nie ma układu kierowniczego i trzeba sobie radzic....

 

Był gdzies na forum link z testem, i tam tez radzili na tył lepsze.

 

Przy 4mm to strach sie bac, a pozatym szkoda kasy na wywazanie bo po 2 miesiacach beda druty.

Opublikowano

dzięki, czyli lepsze na tył :-)

 

ps. dzisiaj zmierzę te 4mm, jedne opony są bardzo dobre, a drugie gorsze ... ale chyba mają coś więcej niż 4mm ;-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.