Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

szukalem ale nigdzie nie moglem znalezc...koledzy interesuje mnie roznica w budowie tych dwoch silnikow, wiem ze glowice i caly osprzet jest taki sam, chcialbym sie dowiedziec co trzeba wymienic w silniku m52b25 (323) zeby zrobic z niego m52b28 (328)?? Wydech jest w dalszej czesci inny ale to nie problem, bardziej interesuja mnie takie informacje jak srednica tloka, ktora wydaje mi sie ze jest taka sama, jego skok i mysle ze tutaj jest wlasnie roznica czy roznica jest jedynie wal korbowy i jego wykorbienie, czy korbowody sa identyczne?

Z gory dzieki za pomoc i Wasze odpowiedzi :)

 

...juz wiem ze srednica tlokow jest identyczna inny jest skok i co za tym idzie stopien sprezania. Wiec wal korbowy inny na 100% ale czy korbowody rowniez? Czekaja mnie jeszcze jakies niespodzianki??

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano

Czy nikt nie zglebial tego tematu??

Nie wiecie nic?? ....watpie :mrgreen:

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano

No i wlasnie tego mi bylo trzeba :)

 

Dzieki wielkie, w takim razie kupuje silnik 323 i robie mala przekladke bo mam dol od m52b28 :)

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Jasne ze lepiej ale moge kupic kompletny silnik z 523, przejechane lekko ponad 100 tys za 2 tys z malym haczykiem a to naprawde dobra oferta. Kompletny b28 to 4,5-5 tys. A ze posiadam dol od b28 to przeloze sobie to do tamtego, dam nowe pierscienie i bedzie latal ;)

Radość z jazdy :)


328i :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.