Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w tytule, zimny pali na dotyk nie dymi kopyto ma że hej pracuje równo ,natomiast jak się zagrzeje to zawsze kilka sekund trzeba go kręcić żeby zapalić proszę o jakieś rady przed wizytą u mechanika, jak odwlec ew.remont pompy,dzięki i pozdrawiam :(
Opublikowano
cze też mam 525 tds ale od niedawna mam ten sam problem tylko że mi jeszcze na wolnych obrotach pracuje nierówno domyślam się że to wina pompy, a jeżeli chodzi o to odpalanie jak jest ciepły to słyszałem że wystarczy założyć jakiś zawór powrotny.
Opublikowano
U mnie na ciepłym silniku też trzeba go tak ze 2sec przytrzymać żeby zaskoczył, i ponoć tak ma być. Z zimnym nie ma problemu.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
U mnie na ciepłym silniku też trzeba go tak ze 2sec przytrzymać żeby zaskoczył, i ponoć tak ma być. Z zimnym nie ma problemu.

 

Ja mam taki sam silnik jak Twój i tak nie musze :think: , ale to pewnie coś z moim silniczkiem jest nie tak ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.