Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

polsyntetyk najbezpieczniej jest zalac

a jaki przebieg masz w aucie???

Opublikowano

A ja mam 530 z 99 roku z przebiegiem 274 tysiące i jest teraz zalana havoline 5w40, natmiast najprawdopodobniej dzis musze wymienic olej, i zaleje 0w40 castrol bmw LL04.

 

Czy wy naprawde sądzicie ze inzynierowie z bmw projektują silniki na 200 tys i potem juz szmec?? Skoro jest przewidziany do nich olej syntetyczny to nie przechodzcie na półsyntetyk po takim przebiegu. Rozumiem 500 tyś i ew jak zaczyna brać olej. Ale to też chyba powinno sie raczej pouszczelniać go i dalej jeżdzic na oleju przewidzianym dla danego silnika. Nie szkoda wam motoru??

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Książka serwisowa jest do 178tys w 2007r . Środek utrzymany jest w stanie prawie idealnym

 

Książki można podrobić/kupić na allegro/dopasować z innego auta, ale ok, niech Ci będzie :lol: Ważne, że jesteś z niej zadowolony i się dobrze sprawuje :cool2:

 

Tak przy okazji, moja z 2002 ma aktualnie 237tys km (też mam książkę serwisową :norty: ) i w życiu nie pomyślałem, żeby przejść na gorszy olej. Od samego początku leje to samo czyli Castrol 0W30 Longtec bodajże :mrgreen: Tak jak powiedział poprzednik, zabawa w tańsze oleje powinna się rozpocząć jak Ci bunia zacznie wcinać olej, bo wtedy dolewanie drogiego syntetyku między wymianami jest krótko mówiąc nieopłacalne :norty:

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.