Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e36 325td z 1992r

Mam juz ją zachipowaną tylko pojawia sie problem ze czasami w mieście trochę słabnie. Poradzili mi żeby dołożyć jej intercooler. Teraz z jakiego modelu najlepiej go wziąść i gdzie to najlepiej w Krakowie zrobić no i ile to moze kosztować??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzieki napewno tam podjade tylko wiesz moze w jakich godzinach oni pracują?? Bo nawet wczoraj tam byłem tylko tak koło 17-18. I jeszcze jedno ten warsztat sie nazywa "EDIS" i w ktorym to jest dokładnie miejscu
Opublikowano

tak wiem,kotlarska 34 vs a vs dawnego STOMILU,jak zjeżdżasz z mostu kotlarskiego do ronda grzegórzeckiego,to duża brama i ogromny plac po prawej stronie,a tam prawie same bmwice.

podam Ci stronkę www.edis.pl,oraz telefon /012/422-76-23.

jak kojarzysz dawno temu salon i sklep BMW na ul.Manifestu lipcowego/obecnie Piłsudskiego/,to właściciele EDIS-u pracowali tam od samego początku,także BM-ka to dla nich chleb powszedni.

mam nadzieję że pomogłem.

pozdrawiam :D

Opublikowano

a i jeszcze jedno!!

jak faktycznie będziesz potrzebował ten coolerek,to dam Ci namiar na gościa od którego kupisz go za naprawdę dobrą kasę,a i w razie jakiś problemów niema bólu z reklamacją

co prawda wysyłkowo z Tarnobrzegu ale bezboleśnie.

a tak na marginesie:gdzie chipowałeś BUNIĘ??u Goduli na Makuszyńskiego??

jeszcze raz pozdrawiam :lol:

Opublikowano
Widze ze tez jezdzisz 325td mam pytanie bo moja sie dziwnie zachowuje czasami poprostu lubi sobie zgasnąc jak ją troche pocisne. wIESZ MOZE CO TO MOZE BYC czasami tez ją dławi na wolnych obrotach przy kreceniu kierownicy a pompa wtryskowa jest raczej dobra bo byłem na tescie i komp nic nie pokazał jeszcze mam swiezo zregeneroawną popme od wspomagania i sprobuje ją wymienic
Opublikowano

chipowałem ją u goscia taki znajomy mi polecił przy wezle na zakopiance.U Goduli powiedzieli ze niewele sie da zrobic a jak sie da to bedzie duzo kosztowac czyli ponad 2 koła a ja dałem 800setek i działa a wczoraj własnie sprawdzałem bunie na kotlarskim koło 22 z kumplem jezdzi hondą 1,5 vtec 115km 1000kg wagi i dostał.Dlatego jestem ciekawy jak bedzie jak załoze colera. A znajomu miał honde liczona ma 10 do paki czyli mój ma lepiej.

Pozdrawiam.

Opublikowano

nie mam u siebie takich problemów,aczkolwiek przy ruszaniu muszę dodać więcej gazu ale wiem już dokładnie że padnięte mam sprzęgło i nastawnik pompy,gdyż falują mi obroty,nie zawsze ale jednak,natomiast autko mi nie gaśnie.

nastawnik sprawdź u pompiarza,odpukać bo nie mały to wydatek,ale pewności nie mam.

pozdrawiam :8)

Opublikowano
jak będziesz coś potrzebował,to pisz na prywatną wiadomość-koło profilu masz pw,byśmy nie nabijali niepotrzebnie postów. :cool2:
Opublikowano
chipowałem ją u goscia taki znajomy mi polecił przy wezle na zakopiance.U Goduli powiedzieli ze niewele sie da zrobic a jak sie da to bedzie duzo kosztowac czyli ponad 2 koła a ja dałem 800setek i działa a wczoraj własnie sprawdzałem bunie na kotlarskim koło 22 z kumplem jezdzi hondą 1,5 vtec 115km 1000kg wagi i dostał.Dlatego jestem ciekawy jak bedzie jak załoze colera. A znajomu miał honde liczona ma 10 do paki czyli mój ma lepiej.

Pozdrawiam.

 

Jak testowaliście? Z rolowanego? Z zatrzymanego startu? Napisz coś więcej.

Opublikowano

Testowalismy tak i tak

z rolowanego z okolo 20km/h na trzeci klakson takze na dziendobry wychodziłem przed niego o długosc auta potem mnie troche dochodził,ale mysle ze jak załoze coller to u mnie trojka tez bedzie lepsza bo bedzie miał silnik chłodniejsze powietrze.

Ze stopu było podobnie 1,2 jestem przed nim a potem mnie troche doganiał takze kolejny test bedziemy robic jak bede miał intercooler.

Opublikowano
Testowalismy tak i tak

z rolowanego z okolo 20km/h na trzeci klakson takze na dziendobry wychodziłem przed niego o długosc auta potem mnie troche dochodził,ale mysle ze jak załoze coller to u mnie trojka tez bedzie lepsza bo bedzie miał silnik chłodniejsze powietrze.

Ze stopu było podobnie 1,2 jestem przed nim a potem mnie troche doganiał takze kolejny test bedziemy robic jak bede miał intercooler.

 

Tak pytam, ponieważ ja mam tds i moj znajomy ma rowniez podobnego civica. U nas sytuacja wygladala nastepujaca, z rolowanego 1,2 jestem przednim, ale na koncu 2biegu civic mnie juz dogania, na 3 juz sie zrownujemy i po chwili civic wyjezdza o cala maske, a nawet ciut wiecej. Mielismy dluga prosta do dyspozycji, nie wiem w jakich warunkach wy testowaliscie. Z zatrzymanego startu civic i moj tds startuje podobnie, ale wyraznie honda lepiej wyrywa do przodu, poniewaz startuje z okolo 4tys obrotow i jest lzejsza, zaczyna dzialac vtec, koncowka 2 i 3 civic wyjezdza do przodu. Z rolowanego tak jak pisalem honda 1,2 bieg na dlugosc auta zostaje poniewaz praktycznie nie ma momentu obrotowego przy tak malej predkosci i obrotach, dopiero jak sie nakreci zaczyna doganiac i znowu 3 bieg i wyprzeda. Cos tam masz jeszcze zdlubane, ze napisales ze honda dostala?

Opublikowano

Podobny civic rzecz względna bo jak wiesz 1,5vtec ma 115KM a 1,6Vtec ma juz 127KM nie mówiąc 1,6VTI 160KM ale z tym ostatnim nie mamy juz co stawac bo wynik jest z góry znany.

A ja mam 325td fabryka 115KM 222NM teraz jest z chipowana czyli ma około 145Km i 290Nm (nie chamowane ale tez jest w planie w lecie) takze momentu juz mam wiecej od ciebie bo tds mają 260Nm. Po za tym mam wycięty katalizator bo był juz zapchany i uznałem ze owe są za drogie wiec kupiłem strumienice za 50 zł a to podobno tez dodaje troche momentu (jest uwolniony wylot spalin) no i teraz zobacze bo w przyszłym tygodniu montuje cooler takze trzeci bieg powinien byc lepszy no dalej w góre tez.

Opublikowano
wiec kupiłem strumienice za 50 zł a to podobno tez dodaje troche momentu (jest uwolniony wylot spalin)

:duh: :duh: :duh:

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano
Podobny civic rzecz względna bo jak wiesz 1,5vtec ma 115KM a 1,6Vtec ma juz 127KM nie mówiąc 1,6VTI 160KM ale z tym ostatnim nie mamy juz co stawac bo wynik jest z góry znany.

A ja mam 325td fabryka 115KM 222NM teraz jest z chipowana czyli ma około 145Km i 290Nm (nie chamowane ale tez jest w planie w lecie) takze momentu juz mam wiecej od ciebie bo tds mają 260Nm. Po za tym mam wycięty katalizator bo był juz zapchany i uznałem ze owe są za drogie wiec kupiłem strumienice za 50 zł a to podobno tez dodaje troche momentu (jest uwolniony wylot spalin) no i teraz zobacze bo w przyszłym tygodniu montuje cooler takze trzeci bieg powinien byc lepszy no dalej w góre tez.

 

Jestem pewien, to jest 3D 1.5 vtec z roku 1997, 114KM, totalna seria. Znajomy narzeka na skrzynie, bo jest dluga w tej wersji. Gdyby byla inna skrzynia to pewnie byloby inaczej, ale to juz nie moja sprawa. Ja tam jestem zadowolony z tds, bo fajnie laduje od 2.5tys. Honda trzeba zakrecic ale takie juz sa te silniki, ponadto trzeba przyznac tej marce, ze sa praktycznie bezawaryjne, a przy moim jakies glupoty musialem i nadal musze robic. W kazdym badz razie, diesel to diesel, jest taniej.

Opublikowano

No nie wiem u mnie odczułem załozenie strumienicy na plus moze dlatego ze katalizator był zapchany. a co w takim razie sądzisz o załozeniu intercoolera??

Licze na odpowiedz

Pozdrawiam.

Opublikowano

Z ta strumienica to Ci sie moglo wydawac, ze jest lepiej. Moze Ci autko zaczelo lepiej isc, bo z innymi elementami miales problem :8)

ZTCWiem to strumienica raczej nic nie da, kolega juz wyzej o tym napisal w jednoznaczny sposob. Roli intercoolera to raczej nie ma co wyjasniac, po prostu uzupelni ten element, skoro go jeszcze nie ma.

Opublikowano
No nie wiem u mnie odczułem załozenie strumienicy na plus moze dlatego ze katalizator był zapchany. a co w takim razie sądzisz o załozeniu intercoolera??

Licze na odpowiedz

Pozdrawiam.

 

strumienica to mit - wstaw bucząca rurę i tez będziesz miał 10 koni "więcej" bo autosugestia i wzmożony głos uroi ci moc

 

wybierz sie na hamownie po modach i bedziesz wiedział ile ci koni wypluje

 

w ogóle dziwne wpisy kolo pisze ze 145km i 290Nm nawet nie shamowane gdzie wy u kowala "tjuningi" robicie ze nawet hamowni nie mają aby wykazac za co siano biorą :|

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.