Skocz do zawartości

wspomaganie kier.- wycie i wyciek. POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Dzis wyjezdzajac z pracy po odpalniu auta uslyszalem wycie, na miejscu gdzie stalem byla duza plama oleju. Obadalem wszystko i zauwazylem ze cieknie mi gdzies od spodu lub za pompa wspomagania, albo walnela pompa albo przewody gdzies bo juz wczesciej lekusko mi sie tam pocil i pociekiwalo.

 

Mam takie pyt. Mniej wiecej w ktrym miescu w okolicy pompy moglo cos walnac? Jesli to przewod to czy da sie go gdzies dokupic lub naprawic i czy jest tam jakies duze cisnienie na tych wezach??

Opublikowano

Miałem taki przypadek w innym autku. W trakcie jazdy przy mocniejszym dohamowaniu nagle zaczęło coś buczeć jak kręciłem kierownicą dojechałem na miejsce - tym bardziej że nie miałem daleko już. Po dojechaniu zauważyłem że od wewnętrznej strony felga jest cała ubabrana od jakiejś cieczy.

Podjechałem do mechaniora...zostawiłem autko...pobadał (pompa okazała się cała) i wyszło że jak był ściągany przedni zderzak to ktoś źle poskładał manele a z przodu w zderzaku między plastikami szedł przewód który pełnił rolę chłodnicy tylko że miał być tak ułożony żeby nie pocierał sie z plastikami :? zdziwiłem się trochę że plastik kontra przewód (jakiś chyba stop aluminiowy) przegrał przewód. :shock: Stąd na przetarciu pojawił się wyciek. U mnie na szczęście skończyło się na zaspawaniu tego przewodu i poprawnym jego ułożeniu oraz wymianie płynu hamulcowego :)

Opublikowano

oki juz wiem...walnal mi waz tam gdzie jest zakuty i potem przykreca sie go do pompy...

 

mam pytanie da sie go jakos zakuc na nowo albo ewentualnie opaska zaciskowa spaiac?? Wytrzyma cisnienie??

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Kolego a mógłbyś jakoś opisać jak to naprawiłeś bo mnie się też poci na przewodach przy zbiorniczku, a jak chciałem je kupić w ASO to po usłyszeniu ceny przez tydzień nie mogłem dojść do siebie te przewody oryginalne kosztują razem 800zł.
BMW forever!!!
Opublikowano
Kolego a mógłbyś jakoś opisać jak to naprawiłeś bo mnie się też poci na przewodach przy zbiorniczku, a jak chciałem je kupić w ASO to po usłyszeniu ceny przez tydzień nie mogłem dojść do siebie te przewody oryginalne kosztują razem 800zł.

 

umnie sie okazalo ze 1 to waz, a 2 to ta rurka/chlodniczka sie przetarla o lape od wspomagania....

 

waz kupilem ciscieniowy o takiej samej srednicy i zawiozlem do goscia to zakuwa i mi zakul tylko musialem sobie ten kruciec dotutowac co sie przykreca do pompy...

 

rurke/chlodniczke zalalem w przetartym miejscu brazem i po klopocie...

 

a przy zbiorniczku zalozylem nowe opaski o porzadnie skrecilem...

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź ja w święta to rozmontuję i zobaczę dokładnie gdzie leci bo wydaje się że z tych opasek, ale pewien nie jestem jak coś to zdam relację.
BMW forever!!!
Opublikowano
No i rozmontowałem to wspomaganie wymieniłem opaski zaciskowe i w jednym miejscu założyłem na wszelki wypadek bandaż silikonowy, ale na 90% wydaje mi się że puszczały obejmy a fabrycznych się zacisnąć raczej już nie dało więc obie wymieniłem na chwilę obecną nic nie cieknie.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.