Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie jaki powinien być kąt wtrysku i jaka dawka paliwa w 318tds lub w jakich przedziałach powinien sie mieścić, bo wybieram sie na kompa i chce sie dowiedzieć czy mam dobrze ustawione po wymianie silnika czy nie. Proszę o szybka odpowiedz ponieważ będę to sprawdzał jutro. Z góry dzięki.
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
a jak Ci wyszło na komputerze? dane które Ci podałem pochodzą z książki sam naprawiam. Sam ustawiałem wg tych danych.
Opublikowano (edytowane)
Jeszcze nie byłem bo jest duza kolejka ale koło poniedziałku lub wtorku bede juz wiedział. Jak cos to napisze co i jak. Edytowane przez Jedrzej191
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
a jeszcze jedno pytanko, czy z tym sprawdzeniem to nie powinno być tak ze jeden test robi sie na zimnym silniku a drugi na rozgrzanym żeby sprawdzić czy działa nastawnik w pompie ?
Opublikowano
Na to pytanie nie potrafie odpowiedziec bo to moje pierwsze bmw i jestem zielony jeszcze w tych sprawach. Ale domyslam sie ze tak chociaz wyczytałem kiedys ze ostawia sie kąt wtrysku statyczny na wyłączonym silniku zegarem wkrecanym w pompe a pózniej na zapalonym sprawdza sie juz na kompie. Ale czy to prawda to nie jestem pewien.
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
dokładnie w pompę wtryskową wkręcasz wskaźnik zegarowy i ustawiasz odpowiedni kąt, nic przyjemnego a później sprawdzenie i ostateczna regulacja na kompie
Opublikowano
Heheheh mam nadzieje ze znajdzie sie ktos na forum kto bedzie to wiedział. Chodzi mi głównie o to aby zmniejszyc mu dawke paliwa poniewaz duzo pali w stosunku do wczesniejszego silnika.Po wymianie na inny rzekomo z mniejszym przebiegiem zaczeła wiecej palic. Mechanik przy wymianie silnika przestawiał pompe wtryskową i dlatego te moje pytanie chce sie dowiedziec czy jest ona teraz dobrze ustawiona.
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
Witam ponownie. Dzis udałem sie podpiąc moje bmw pod komputer. Okazało sie ze mam błąd odnosnie STEROWANIA REGULACJI PREDKOSCI nie wiem co to jest i jak to naprawic. Jak ktos by sie z tym spotkał to proszę o podpowiec co z tym zrobic. Dawke paliwa mam ustawioną na 4mg nie wiem czy to dobrze ale mechanik nic na jej temat nie mówił wiec chyba jest dobrze. Problem pojawił sie z kątem wtrysku poniewaz wachał sie w przedziale od 2.8 do 3.7 ale to sporadycznie osiągał wartosc 3.7. Mechanik mówił aby opoznic mu zapłon. Co o tym myslicie. Pozdrawiam.
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.