Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze sprawdźcie przepływomierze!

to czesta usterka w tych autach! a tym bardziej przy gazie!

dobrze założona instalacja gazowa (bez względu jaka)powinna od razu chodzić równiutko bez żadnych problemów>

założyć osprzęt do gazu potrafi każdy mechanior ale żeby to dobrze wyregulować to znajdzie sie taki magik co dziesiąty!Często sama regulacja nie wystarcza,czasem nawet długa regulacja elektroniki nie wystarcza. nie raz trzeba przerabiać średnicę wlotów powietrza aby dopasować ilość kroków dla silnika krokowego od gazu ale nikomu nie chce się w to bawić i wypuszczają ludzie z warsztatów niedoróbki a potem każdy psioczy na gaz! liczy sie tylko kasa i ilość montaży a nie jakość! zresztą każda instalacja ma rok czasu gwarancji a teraz może nawet dwa więc założyłeś gaz a nie chodzi to jak powinno to leć do gościa i niech robi robotę do końca jak nie to niech to zabiera i zwraca kasę!

Opublikowano

Witam

:Przyszlo mi cos do glowy w tym temacie.ale boje sie .ze to moze byc

glupie.

Czy przyczyna falowania moze byc nawet minimalne roszczelnienie pokrywy zaworow ewent korka wlewu oleju?

Skoro po zdjeciu korka silniki wariuja ?

 

Pozdrawiam :D

Opublikowano
Sory!!! Ale czy na gazie czy bn -silnik ma chodzić równo bez szarpań.Zwłaszcza 6r .Ja wiem jedno w ,,normalności,,nigdy bym jej niezagazował. :hand:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.