Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam bmw z 92 roku 318i.

Gdy chcę ją odpalić na benzynie cyka za pierwszym obrotem ale nie chce się wkręcisz na wyzsze.Gdy dodaje gazu obroty spadaja.Odkręciłem korek od przepływki również zero reakcji.Na gazie chodzi wszytko ok.

Czego to może być przyczyna?

Opublikowano

Heh, gdybyś poszukał miałbyś lekturę na dłuugi czas. W szukajkę wpisz kombinacje z tymi słowami: m40 (stawiam, że masz taki silnik*), rozrząd, odcięcie. W miarę czytania postów z wynikami dojdą jeszcze inne słowa, ale to zobaczysz. :)

 

* - http://bmwfans.info/original/, http://www.realoem.com/bmw/select.do, http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Na tych stronach sprawdzisz jaki masz silnik.

Opublikowano
Wymieniłem dzisiaj przepływomierz na nowy i nadal autko zachowuje sie tak samo. W czym może tkwić przyczyna? :roll:

 

W szukajkę wpisz kombinacje z tymi słowami: m40, rozrząd, odcięcie. W miarę czytania postów z wynikami dojdą jeszcze inne słowa, ale to zobaczysz.

 

Przecież napisałem. ;)

A tak na poważnie. Prawdopodobnie masz podtarty wałek rozrządu, zużyte dźwigienki i hydroregulatory.

 

Może jeszcze być "lewe powietrze", lub wtryski mogą być np.: brudne.

Ale to wszystko już było... I to naprawdę dużo.

Opublikowano
Odpowiedz z tym wałkiem trochę niewłaściwa-skoro chłopak pisze że na gazie wchodzi do odcinki to mechanicznie bedzie z wałkiem ok,na gazie jak wałek jest kaput to problemy jeszcze gorsze jak na benzynie.A w tym wypadku zaczął bym od czujnika ciśnienia ,czy nie padnięty i nie przepuszcza benzynki na powrocie.Wtedy będzie brakować benzyny i nie wejdzie na obroty.Czujnika nie da się sprawdzić,ale można zagiąc wąż na powrocie,jak ustąpi problem,to czujnik do wymiany.Jak problem bedzie dalej to trzeba poszukać na sondzie lambda-to że się nie wkręca to może być nie tylko brak benzyny ale również jej nadmiar-może sonda pokazuje za niskie napięcie i leje bezyną-a tak z ciekawości nie lepiej było podjechać na komputer,zapłacić 50 zł i wiedzieć niz na pałe kupować przepływomierz?Poza tym skąd wiadomo że ten nowy jest dobry?Tylko na modicu(orginalny komputer serwisowy bmw)zmierzysz przebiegi napięć.Pozdrawiam i jak chcesz grzebać sam to zacznij tak jak ci mówiłem,od listwy paliwowej a potem weź miernik ,zapal auto wbij igłe w kabelidący od sondy,są cztery teraz nie pamiętam który jest sygnałowy,napięcie ma się wachać od 0,3 do 0,6 volta,wtedy jest ok
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Przed zakupem przepływki bunie zaprowadziłem na Techa i wykazało błąd przepłwomierza wiec kupiłem nową, wtrysków nie dało się sprawdzic z poziomu komputera poniewaz nie dało się wkrecic silnika na obroty 1500-2000. Mysle ze moze to byc pompka albo wtryskiwacze, jutro sie zresztą okaże :mad2:
Opublikowano

Tomcio_e36 Gdy napisałem pierwszy post dopiero jakos skojarzyłem brak problemu na gazie. :oops: :D

Tak sobie jeszcze pomyślałem, a paliwo Ci dochodzi do silnika? Może pompka paliwowa, albo filtr coś świrują?

 

Pszczolek Jeśli Ci nie szkoda 15-stu złotych, to kup dodatek do paliwa czyszczący wtryski. Taki zwykły na stacji paliwowej.Ja raz, dwa na rok kupuje (STP ale może być inny) i dolewam profilaktycznie, ale sporo osób na forum zachwalało taką metodę. Co prawda nie koniecznie pomoże za pierwszym razem, ale w przypadku zasyfionych wtrysków może pomóc. :worried:

Opublikowano
A jakie masz ciśnienie paliwa? Za filtrem powinno być coś ok. 3 Barów. Niestety nie pamiętam ile powinno być "książkowo". :oops: :wink:
Opublikowano

Dziś kupiłem wtryski na Trakcie Lubelskim w Rocarze i są one bez takich plastikowych kapturków, ale podobno to nie przeszkadza czy to prawda?

Powiedzieli mi jeszcze ze jak je bede miał to się mi potopia jak bede jezdził na gazie.

 

Aha sonda lambda na komputerze miała jakies błędy ale je podobno skasowali i jest według niech sprawna.Czy może ona byc przyczyna tej sytuacji :roll:

Opublikowano
Dziś kupiłem wtryski na Trakcie Lubelskim w Rocarze i są one bez takich plastikowych kapturków, ale podobno to nie przeszkadza czy to prawda?

Powiedzieli mi jeszcze ze jak je bede miał to się mi potopia jak bede jezdził na gazie.

 

Aha sonda lambda na komputerze miała jakies błędy ale je podobno skasowali i jest według niech sprawna.Czy może ona byc przyczyna tej sytuacji :roll:

 

O wtryskach ja Ci nie odpowiem, bo nie wiem. Ale sama sonda może powodować za ubogą, lub zbyt bogatą mieszankę i takie objawy mogą być prawdopodobne. Pojeździj i zobacz czy znowu wyskoczą z nią błędy. Ewentualnie zastosuj metodę Tomcia_e36.

Opublikowano
Powodem okazał się potencjometr przepustnicy, kto by przypuszczał :roll:

 

Z czasem byśmy doszli. :cool2: :mrgreen:

Miłego śmigania na pełnych obrotach. :roll2: A jest to przyjemne, pamiętam, gdy ja odzyskałem "swoje" po naprawie rozrządu w beti. Oj działo się... :dance: :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.