Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

uzylem ''szukaj'' ale nie znalazlem odpowiedzi...

E46 330d.

Wczoraj zaczelo mi cos z przodu piszczec, jakby rolka?

Ok, dzis rano przy porannym odpaleniu pisk dosc mocny, do tego pierwszy raz uslyszalem pasek klinowy.

Ostatni etap - po pracy odpalam, pisk rolek? z przodu, paska rowniez - trudno mysle, jade.

Po 15 minutach dojezdzam do domu, jeszcze papierosek w aucie przed opuszczeniem.... nagle slysze, ze pasek mi znow piszczy....mysle, kurcze, trzeba naciagnac...przegazowalem delikatnie..i nagle widze szary dym spod maski.

Wylaczam silnik, po minucie dymu brak. Jednak nie odpale na razie tego auta dopoki nie dowiem sie od Was, co to moze byc?

Opublikowano
hmmm tak na szybko.... może napinacz , rolka jakas sie z blokowała.. tzn . na łożycku ..stoi w meijscu..pasek chodzi po niej...i piszczy no i dymek tez bedzie...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

Dzieki za podpowiedzi.

Poszedlem jednak... i zauwazylem, ze nie powiedzialem o kilku innych rzeczach - moze waznych?

Stanalem prawym kolem na krawezniku (z prawej strony zadymilo) - a dodatkowo jak wlaczylem wczoraj silnik - nie zgasly mi kontrolki abs i esp. Swiecily przez 10-15 minut. No i kolejna rzecz - to prawe, przednie kolo od ostatniej wizyty w warsztacie (wymiana wachaczy itp) - podczas cofania piszczy i to dosc glosno...

I apropos odpalenia auta - juz nie dymilo (choc przed czynnoscia zsunalem auto z tego kraweznika). Pojechalem do roboty dzis - i jest ok.

 

 

Aha, podczas wczorajszej ''zadymy'' nie swiecila sie kontrolka ladowania aku - choc ze dwa miesiace wstecz potrafila mi czasem zamigac podczas jazdy... co zignorowalem i generalnie ustalo...

 

...i suma sumarum nie wiem co mam o tym myslec...

Opublikowano

proste, jak umiesz to zrób to sam jak nie to oddaj do warsztatu.

Kwestia piszczenia i ładowanie to:

zdjęcie paska sprawdzenie wszystkich rolek czy nie szumią i czy się kręcą, jak coś to wymienić.

Sprawdzić alternator czy łożyska są ok tzn czy nie szumią oraz najlepiej sprawdzić szczotki co wiąże się z wyjęciem alternatora.

Sprawa ABS i ASC to tylko komputer, ciężko strzelać i kombinować. Może być czujnik albo pompa abs'u uszkodzona lub też jest za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku.

Tuning is not a crime it's a way of life!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.