Skocz do zawartości

Zawieszenie sportowe-GT cupline


jacekkarasowski

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktos z was montowal lub posiada cos takiego????

bo nosze sie z powaznym zamiarem uszczesliwienia mojego dieselka czyms takim

co o tym sadzicie???

 

 

http://www.allegro.pl/item299067701_zawieszenie_sportowe_bmw_e39_40_30mm_gt_cupline.html

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprowadzeniu mojej E36 zdecydowalem sie kupić zawieszenie firmy "GT CUPLINE" właśnie w tej firmie "VENOM". I powiem tak- Panowie mało kompetentni niby się znają ale wysyłają towar nie do tego modelu(chodzi o rozpórke bo też u nich kupowałem), a co do zestawu amorków i sprężyn to czekałem za nimi ponad miesiąc bo niby przed zalicytowaniem na allegro je mieli a po wpłacie już kaski okazało się że jednak ich nie mają w magazynie i musze czekać aż przyjdzie dostawa z Niemiec- to tyle o sklepie!! Co do samego zestawu to też żadna rewelacja gdyż po zmontowaniu przodu okazało sie że auto mi krzywo stoi(różnica między lewym a prawym przodem ok 1cm)!! I chociaż źle się na nich nie jeździło to denerwowała mnie ta różnica w wysokości przodu i postanowiłem kupić na przód oryginalne amorki takie jak miałem( a mam zwieszenie M-pakiet), a przednie sprężyny dałem do przerobienia w profesjonalnej firmie w Poznaniu!! Co do tyłu- to zostały oryginalne sprężyny od M-pakiet i amorki firmy "GT CUPLINE" które jak narazie są ok!! Więc ja nie polecam!!

Pozdrawiam.

BMW i tylko BMW!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z was montowal lub posiada cos takiego????

bo nosze sie z powaznym zamiarem uszczesliwienia mojego dieselka czyms takim

co o tym sadzicie???

 

 

http://www.allegro.pl/item299067701_zawieszenie_sportowe_bmw_e39_40_30mm_gt_cupline.html

 

Kumpel kupił taki zawias do swojej 60/40,ja mam u siebie Bilstein B12 -35/10 i u mnie stoi niżej niż u niego,więc był bym ostrożny z tymi cyframi.Nie oszukujmy sie jaka kasa taka jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również kiedyś miałem podobny zestaw. GT CUPLINE to nie jest nazwa firmy produkującej zestawy zawieszenia tylko nazwa stworzona dla potrzeb sprzedaży (ja miałem akurat PREMIUM TEC). Robione są na różnych podzespołach, czasami zupełnie nieznanych, czasem takich jak Supersport itp. Co dp sprężyn to NIE OBNIŻAJĄ one o tyle ile deklaruje producent np. jeśli jest 60/40 to obniży o połowę, o 30mm/20mm maksymalnie, ale to jest normalne w przypadku tego typu zestawów, to nie Weitec czy KW. Jeśli chodzi o twardosć to te amortyzatory są gazówkami o skróconym uskoku więc siłą rzeczy muszą być twarde. Nie ma tragedii, ale strata na komforcie w porównaniu do serii to w moim odczuciu około 50%, a na mocnych dziurach 100%. Przy bardzo zniszczonej drodze prędkość maksymalna to 30 km/h.

 

Osobiście już nigdy czegoś takiego nie założę, choć nie żałuję zakupu, ponieważ relacja cena-jakość jest całkim dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynika z tego ze bedzie calkiem twardo :(

a mialo byc tylko troszke nizej i troszke bardziej twardo niz na serii...

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz obniżyć autko, a przy tym nie lubisz jeździć w kasku to musisz zdecydować się na rozwiązanie : springi typu Weitec (obniżą o tyle ile deklaruje producent, a przy tym są dobrej jakości) oraz olejowe amortyzatory. Przy takim setupie amorki będą się szybciej zuużywały niż gazówki o skróconym uskoku, ale osiągniesz efekt obniżenia auta bez drastycznego pogorszenia komfortu. Ja miałem takie rozwiązanie w poprzednim aucie (autko było obniżone o 60mm/40mm) i jeździło się tylko nieco mniej komfortowo niż w serii (odczuwalnie gorzej tylko na mocnych dziurach), a przy tym furka świetnie wygląda. Pamiętaj jednak, że bardzo wiele zależy również od samych kół, tj. profilu opony (im mniejszy tym większe odczuwanie dziur) i szerokości (im większy tym mocniej trzeba trzymać kierownicę, bo rzuca autem na dziurach). Różnica pomiędzy na przykład 205/60/15 a 225/45/17 czy 215/40/17 jest ogromna, wiem z doświadczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audi a4 mialem na 225/45/17 i zawieszeniu-amorki plus sprezyny H&R 60mm/60mm

i wiem jedno-prowadzenie auta to byl miod

komfort-zero :norty:

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadzenie auta miód, ale na równej nawierzchnii. Jazda naprawionymi albo nowymi drogami, albo po autobahnie przy takim setupie to czysta przyjemność, autko jest przyklejone do drogi, reagujące na najdrobniejszy ruch kierownicą i możliwie bezpieczne. Jazda jednak po dziurach to katastrofa i niebezpieczeństwo, bo autem po prostu nosi na lewo i prawo, a ponadto zachowuje się jak deskorolka albo piłeczka ping-ponogowa odbijając się od każdej większej nierówności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.