Skocz do zawartości

Problem przy SWAPIE z 3.0 V8 5bieg na 4.0 V8 6bieg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem przy swapie 530 V8 1993r z 5 bieg. , na 4.0 V8 z 6 bieg [skrzynia z e38 740] , mianowice kolo dwumasowe zostalo z 3.0 i docisk , a tarcza poszla z 4.0 bo musi byc taka do tej skrzyni bo wal tam jest 265mm a w 5 bieg 245mm , lozysko oporowe tez z 6 bieg z e38 , i wysprzeglik z e38 6bieg [26mm],mam jeszcze zestaw z 540 e39 265mm z dociskiem i dwumasem .

 

I po zlozeniu wszystkiego jest problem z sprzeglem , [tarcza jest nowa] , [docisk tez na 3.0 5bieg chodzil wszystko ok ] , a tutaj dzieje sie cos dziwnego bo nie da rady wrzucic biegu na chodzacym silniku jak stoi kolami na ziemi jak jest w powietrzu to po wrzucenu na wcisnietym sprzegle kola sie kreca jakby sprzeglo nie wysprzeglało do konca jak zaciagne reczny to lekko sie dusi ale leciutko tyle ze nie mozna biegu zrzucic - zmienic.

Pedal lapie na samym dole......Na obu zestawach te same objawy

 

Uklad odpowietrzalem kiladziesiat razy , skrzynie sciagalem jeszcze raz zeby zobaczyc co i jak. Czy to mozliwe aby był nadal niedokładnie odpowietrzony czy na przyklad uszkodzony jest wysprzeglik lub pompka sprzegła ?? Bo układ odpowietrzałem kilkanascie razy!!!! czy tez cos nie jest zlozone dobrze np:lozysko oporowe ..... sam juz nie wiem...moze czegos tam brakuje bo nie rozkladalem tego sprzegla wczeniej z 6bieg z e38 , tylko z 5 bieg e34......

 

Zastanawiałem się czy jest to możliwe aby łozysko oporowe nie wyciskało do konca docisku????

 

Potrzebuje pomocy ktos jest w stanie mi pomoc. Moze ktos juz mial doswiadczenie z tym.....Z gory mega dziekuje. Pozdro

 

fotki zestawów :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a26fc1ca32317757.html

 

lozyska oporowe :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd0e1c3ae33812e7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b009a13d0add3c59.html

Opublikowano
Docisk i tarcza musza byc jednakowa a najlepiej dedykowane przez produceta , Mialem kiedys podobne kuku przy wymianie sprzegla zafascynowala mnie cena zamiennikow i wyszlo na to ze nowy docisk byl krzywo wytoczony i taki sam problem byl jak u ciebie , u mnie ponadto na jezdzie probnej lol odpalanie silnika na 1 i potem dalo sie ale ciezko wrzucac nastepne biegi , jedyny plus tego byl taki ze przeniesienie NM na kola bylo moze w 120% bylo tak ciasno ze tarcza nie miala opcji uslizgu . Proponuje zdematowac docisk i tarcze pobrac wymiary i porownac z orginalem .
Opublikowano
spoko , poradzilem sobie :) , problem był w wysprzegliku ktory najprawdopodobniej był uszkodzony , kupiłem nowy i wszystko lata jak powinno :D Dzieki Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.