Skocz do zawartości

325 TD Ciezko pali na zimnym i na goracym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moze wy mi cos poradzicie bo powoli rece mi opadaja

 

problem tkwi w tym ze jak jest zimny silnik to wkladam kluczyk rozgrzewam swiece krece z 5 sek w tym momencie silnik tak jak by chcial zalapac ale nie mogl i nigdy za pierwszym kreceniem nie zapali odkrecam kluczyk i jeszcze raz rozgrzewam swiece i po 3-4 sek takiego "zalapywania" zapala na poczatku wtedy z rury wyleci chmurka ale to tak jak by po lekkim zalaniu i po 2 sek spaliny juz sa przezroczyste a silnik pracuje rowno na oklo 800 obrotow gdzies tak (leciutko odczuwalne sa tkie bujania na boki ale tylko na zimnym silniku i biegu jalowym)

 

no a jak jest rozgrzany i wskazowka stoi na bacznosc w pionie to go gasze i nawet jak bym odrazu chcial zapalic to i tak musze krecic rozrusznikiem z 5 sekund (oczywiscie swiece zarowe wtedy sie nie zalaczaja bo silnik jest goracy) no ale jak juz zapali to chodzi rowno

 

czytalem duzo na forach ale nie znalazlem konkretnie takiej przypadlosci

 

poza tym jeszcze tak jak wlaczam sie do ruchu np to ja mu lekko w gaz a on zamuli dopiero mu musze lekko popuscic i wtedy sie ladnie zbiera ale czemu zamula tak do 1500 obrotow wiem ze od 1800 zaczyna sie power w dieslach ale od 700 tez powinien zgrabnie ruszyc

 

tak myslalem ze to pompa ale pompa jak czytalem z wypowiedzi jak siada to dobrze pali na zimnym a zle na cieplym

 

przyznam ze nie zbadalem swiec bo nie wiem jak mierzy sie opornosc miernikiem no i nie zakladalem zaworu zwrotnego na przewod paliwowy bo nie wiem jak on wyglada i gdzie go dokladnie umiescic a slyszalem ze tak tez sie rozwiazuje takie przypadlosci

 

tak to nic sie nie leje nie wycieka tylko jedynie od wspomagania plyn troszke

 

nie wiem co jeszcze opisac zeby dalo sie rozwiazac ten problem ale jak juz z tych informacji cos wywnioskujecie to dajcie znac kazda wskazowka sie przyda i za kazda wypowiedz z gory dziex

 

pozdrawiam

Opublikowano

Kolego z tym przyśpieszeniem mam dokładnie ten sam problem, i nie wiem co jest przyczyną jak sie dowiesz to daj znać,

Natomiast jeśli chodzi o tą pompę to sprawdz czy jest szczelna, czy czasem gdzieś z niej nie kapie, w 80% to będzie wina pompy wtryskowej że ci sie nie chce odpalić, a i sprawdź sobie jeszcze kompresie silnika.

Opublikowano
Przy pompie wtryskowej jak dochodzi przewód paliwa jest taki elektro zaworek, sprawdź go. Może być walnięty albo zapchany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.