Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie do :kupilem oryginalne uszczelki z Niemiec firmy Victor Reinz i mam problem,facet w sklepie powiedzial mi,ze nie musze uzywac zadnego uszczelniacza np siliconu,moge je zamontowac na sucho.I drugie pytanie czy musze uzyc jakiegos specjalnego klucza przy dokrecaniu pokrywy?Znajomi mowia mi,aby uzyc uszczelniacza.Prosze o porade kogos kto zmienial juz te uszczelki .Dzieki!
Opublikowano

Nie stosuj żadnych uszczelniaczy, a śruby najlepiej dokręcić kluczem dynamometrycznym (w moim R6 podawany moment to 9Nm, myślę, że możesz tak samo) i w odpowiedniej kolejności. Tu też posłużę się moim przykładem, dla pokazania zasady:

7------2------3------5

=====BMW=====

6------4------1------8

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)

Wyobraź sobie widok pokrywy zaworów od góry – cyfry na moim diagramie symbolizują śruby w ich konkretnych miejscach, a kolejność dokręcania ustalasz tak jak wskazuje wielkość cyfry.

Jeżeli dobrze kojarzę, to masz V8 (M60) – nie wiem jak to jest tam dokładnie, ale zasada jest taka, że dokręcasz idąc od środka (na krzyż) – idąc do końców pokrywy.

Nie wiem, czy to jasno wytłumaczyłem, pisane na szybko :)

pozdrawiam

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Dzieki.Musze sie di tego zabrac sam ,bo juz wpakowalem w to auto tyle kasy,ze kazdy sie tu zemnie smieje he he :mad2: Ja im jeszcze pokaze he he
Opublikowano

hmm...

Jak patrzę na rysunki w RealOem, to wygląda mi to na jakieś „zdanie wielokrotnie złożone” – nie mam teraz pewności, na ile ma zastosowanie, to co Ci napisałem z rozpędu (o R6) ... Rysunki pokryw V8 teraz trochę mnie dezorientują... (inaczej sobie je wyobrażałem)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HE11&mospid=47381&btnr=11_1229&hg=11&fg=15

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.