Skocz do zawartości

Demontaż panela klimatyzacji manualnej - pomocy!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem po lekturze ponad 10 stron z postami (nawet nie wiem ile tematów wychodzi na stronę) i ... nic. Otóż, szanowni koledzy, znalazłem powód z którego moja klimatyzacja/wentylacja/ogrzewanie zamierały. Efekt był taki że po kilku sekundach od uruchomienia, gasła kontrolka od klimy i nie dawało się uruchomić żadnego urządzenia (klima, szyba, recyrkulacja). Nie reagowało również na zmianę nawiewów i temperatury.

Po próbie wymontowania i solidnej szarpaninie, wszystko wróciło do normy - liczę więc że powodem był słaby kontakt. Niestety nie udało mi się wyjąć panela. Po rozkręceniu jak do wymiany żarówki, część "zasadnicza" pozostawała za ramką i ani do tyłu ani do przodu. Czy ktoś wie co trzeba jeszcze rozkręcić (np. całe poszycie tunelu, które podchodzi aż pod panel - ale jak??) i w którą stronę to ustrojstwo wyjąć. Bardzo się ucieszyłem że klimka działa, teraz jednak trzeba utrwalić efekt.

 

Pomóżcie pls.

Opublikowano
eeee... naprawdę nikt tego nie robił. A może ktoś ma jakąś inna koncepcję. Po kilku włączeniach i samoczynnych wyłączeniach klima działa do ponownego wystudzenia auta. Pomóżcie pls
Opublikowano

Mi się wydaje, że jak wyciągniesz komputer pokładowy to odsłoni Ci się jakaś śrubka czy coś i wyjmiesz panel klimatyzacji.

Komputer wyjmiesz wkladając palec pod komputer - sięgasz w tą małą pułkę na duperele pod kompem i klimą, a przed dźwignią zmiany biegów.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
Wyjmiesz wyjmiesz... musisz wziasc srubokreta i podwadzic po bokach i wyjdzie. Niedawno wyjmowalem u siebie zeby wyjać zarowke bo sie spalila.Umeczylem sie z tym ale dalem rade ;)
Opublikowano
heh.. dzięki, ale panel przedni do wymiany żarówki wyjąłem bez problemu. Sprawa dotyczy tej pozostałości do której podpięte są kable. A komputer oczywiście był wymontowany.
Opublikowano
Najpierw odkręcasz sam panel przedni. Następnie cały mechanizm trzeba popchnąć do wewnątrz deski i później jakoś wyciągnąć np wnęką radia itp., nie jest on przykręcony żadnymi ukrytymi śrubami, ale trzeba sie namęczyć żeby to wyjąć. Z tyłu jest kilka wtyczek elektr. w tym jedna z którą trudno sobie poradzić (trzeba użyć śrubokręta i wysunąć taki plastikowy zatrzask na wtyczce), należy też odpiąć linkę sterującą kierunkiem nawiewu.
www.turboBMW.pl
Opublikowano

Dzięki. Jakoś wyjąć próbowałem i było ciężko więc myślałem że trzeba jeszcze coś rozkręcić. Przez panel radia nie wyjmę bo na jego spodzie mam półkę zamykającą dół wnęki radia aż do końca.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.