Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

interesuje mnie zakup e34 M5 , czy posiadacze z forum mogliby mi opowiedziec cos o tych samochodach ??

 

no i patrząc na allegro to które wydają sie być warte obejrzenia ?? może byc 315 i 340 byle była w b.dobrym stanie

 

pozdrawiam

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

M5 no cóż. Auto stworzone do katowania,paliwożerne ale potrafi sie odwdzięczyć swą dynamiką i mocą. Dosyć drogie częsci i eksploatacja.Autko które można pokochać.

A jeśli chodzi o zakup to najlepiej rozglądać sie na zachodzie.W polsce małe prawdopodobieństwo kupić M5 nie skatowaną lub bezwypadkową.

Z doświadczenia wiem że nawet niemcy nie chętnie pozbywają się M5,a jeśli tak to tylko po to, bo wskakują na wyższy poziom np:M5 w nowszej wersji lub zmiana na PORSCHE

Pozdrawiam

BMW M-Power
Opublikowano
Ja kupiłem swoją w niemczech bo tu mieszkam i miałem bliżej :twisted: by poszukać coś konkretnego.E34 to mój ulubiony model więc po 520i kupiłem E34 M5, musiałem zainwestować w nowe opony i felgi, przegląd silnika i wymiane płynów.Stan auta jest że tak powiem idealny.ale paliwo lubi i to bardzo, sama skręca na tanksztele.Jezdziłem nią do pracy ale po czasie stwierdziłem że za drogo mnie kosztuje i po prostu szkoda auta do roboty więc kupiłem E34 535i którą jezdzę do pracy a M5 po pracy i jest ok
BMW M-Power
Opublikowano
Do kolekcji dołoże kiedyś 850i bo bardzo mnie kusi.Ale baba mnie z chaty do garażu wygoni to na bank,ale co mi tam hheee
BMW M-Power
Opublikowano
no widzisz jak sie zgadalismy ja troche szukam e31 ale spokojnie nie spieszy sie , bede ogladal jeden egzemlparz w Austri moze cos bedzie a ile bedziesz przeznaczal na 850 ??

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Kupiłem ją 2 lata temu i dałem 4700 euro 94rok jestem 2 włascicielem przynajmniej tak było na brifie

 

Taaa jak widzisz Seba, chlopaki sie znają :)

 

Sprawdzasz nas, czy co ?

Za 4700 Euro to jest szrot nie M5.

 

94 rok?

Jesli jest z 1994 roku to nie dość że ma 340KM, nie 315, to jest po lifcie, szeroka nerka, i skrzynia 6-b. A takie po lifcie chodzą za minimum 8000E, obecnie byly jakieś za ponad 10000 Euro.

 

Ciao!

Opublikowano

Po pierwsze to nikogo nie sprawdzam. Cena jaką dałem jest prawdziwa rocznik też .według briefu ma 250 kw to koni faktycznie wychodzi 340

gril ma szeroki, 535 też ma szeroki i moja wcześniejsza 520 z 90roku też miała o dziwo szeroki.

a może Boogie zasugerujesz że ja sam przerabiam i partocze te wozy skoro ty taki znawca jesteś

A tak apropo to sam widziałem M5 nawet z 90 czy 89 roku za 12-15 tyś euro

a to nie świadczy o tym że nie można za np.5tyś kupić .A czy shrot to musiał byś sam obejrzeć moje auta i ocenić.

Pozdrawiam

BMW M-Power
Opublikowano
Kupiłem ją 2 lata temu i dałem 4700 euro 94rok jestem 2 włascicielem przynajmniej tak było na brifie

 

Taaa jak widzisz Seba, chlopaki sie znają :)

 

Sprawdzasz nas, czy co ?

Za 4700 Euro to jest szrot nie M5.

 

94 rok?

Jesli jest z 1994 roku to nie dość że ma 340KM, nie 315, to jest po lifcie, szeroka nerka, i skrzynia 6-b. A takie po lifcie chodzą za minimum 8000E, obecnie byly jakieś za ponad 10000 Euro.

 

Ciao!

 

 

Weź sobie kurs euro z przed 2 lat a dzisiejszy :wink:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Skidmarks, co ma do rzeczy kurs Euro hehehehe ????

M5 w dobrym stanie jest i byla w cenie.

 

Wersja Cecotto z 1990 kosztuje dalej ponad 10 000 Euro, chociaż w sumie to nie ma ona nic takiego extra.

Poniżej 5000 Euro M-ki są już wystrojem ogródków. Zdażają sie wyjątki, ale dla wersji 315KM z powodu 540i.

 

Chcecie tworzyć wlasną rzeczywistość to spoko, nikt Wam nie broni :)

 

e34 M5 po lifcie za 4700E to ruina.

Wystarczy zerknąć na oferty sprzedaży eMek z tych lat.

Prawie ich nie ma, a jak są to za bardzo konkretne pieniądze.

 

A Ty Seba hehehehe no typowy uzytkownik M5, nie wie ile mam koni, jak do brifeu nie zerknie.... :roll2: :roll2: :roll2:

A biegi policzyles, 5 masz ?

 

Dla osób postronnych czytających wątek wyjaśniam:

szeroki grill jest od 1992 roku - tylko dla aut z silnikiem V8.

 

Od 1994, po lifcie e34, ma go każde e34, w tym M5 340KM, które również go dostaje w 1994r.

Opublikowano
no własnie jak euro było po 4,50 to miały sporo mniejsze ceny teraz jak jest po 3,60 trochę powindowali - no ale to sie tyczy tych popularnych modeli co jest tysiace w ogłoszeniach z M5 inna bajka fakt - co nie znaczy ze kolega nie moze jeździć autem za 4,7
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Ja myślę że pan Boogie jest trochę przewrażliwiony i nie będę sie wdawał w dyskusje.Ja wiem co kupiłem a tak szczerze to serio myślałem że moja M5 ma 315 Ps tak mnie poinformował poprzedni własciciel może on też nie umiał przeliczyć.W niemczech raczej mowa jest o wysokości Kw,może tu był błąd.

A skoro ma 25 Ps więcej to nic tylko się cieszyć

Ja nie jestem specjalistą i wszechznawcą jak pan Boogie.Mi auta służą do jazdy nie musze o nich wiedzieć każdego szczegółu a jak mam problem a nie mogę go sam rozwiązać to jest forum i mechnicy czy serwis

Ps.a tak na marginesie to te wypowiedzi po woli zaczynają odbiegać od tematu w tym poscie Pozdrawiam

 

A pana Boogie zapraszam do siebie na browara i będzie mógł cały dzień delektować sie moim shrotem za 4700 w postaci M5

BMW M-Power
Opublikowano

No ja tez mysle albo na m5 albo nad 850i jak sie trafi fajna m5 to pewnie kupie ale wolałbym 850i !!!

 

a co wymianiłeś w tej swojej m5 przez ten okres i ile zrobiles nią kilometrów ??

 

 

 

 

 

 

Skidmarks, co ma do rzeczy kurs Euro hehehehe ????

M5 w dobrym stanie jest i byla w cenie.

 

Wersja Cecotto z 1990 kosztuje dalej ponad 10 000 Euro, chociaż w sumie to nie ma ona nic takiego extra.

Poniżej 5000 Euro M-ki są już wystrojem ogródków. Zdażają sie wyjątki, ale dla wersji 315KM z powodu 540i.

 

Chcecie tworzyć wlasną rzeczywistość to spoko, nikt Wam nie broni :)

 

e34 M5 po lifcie za 4700E to ruina.

Wystarczy zerknąć na oferty sprzedaży eMek z tych lat.

Prawie ich nie ma, a jak są to za bardzo konkretne pieniądze.

 

A Ty Seba hehehehe no typowy uzytkownik M5, nie wie ile mam koni, jak do brifeu nie zerknie.... :roll2: :roll2: :roll2:

A biegi policzyles, 5 masz ?

 

Dla osób postronnych czytających wątek wyjaśniam:

szeroki grill jest od 1992 roku - tylko dla aut z silnikiem V8.

 

Od 1994, po lifcie e34, ma go każde e34, w tym M5 340KM, które również go dostaje w 1994r.

 

 

ja nie prosiłem o encyklopedie:duh: ( jak bede chciał to wejde na google i poszukam) tylko o eksploatacje m5 i jak sie sprawuje tip nawet nie masz M5 a piszesz i to w dodatku nie na temat ?

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Przez 2 lata to oprócz wymiany płynów wymieniłem zawory i dzwignię gazu bo miała luz , pełną diagnostykę silnika to wszystko co do silnika.Skrzynia .wymiana oleju.Nadwozie ,wymiana lewego szkła lusterka,naprawa klapki wlewu paliwa i wymiana przewodów elektrycznych idących do tylnej klapy bagażnika(przetarcie),nowe felgi i opony. Praktycznie to wszystko
BMW M-Power

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.