Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i mam kolejny problem z moją bryką (BMW 318i E36 1991 r.).

Wsiadam rano (2 tygodnie temu) do autka i nie mam sprzęgła. Włączyłem pierwszy bieg na siłę i zapalając silnik wjechałem pomału do garażu (hamulce cały czas były). Wszedłem pod wóz i okazało się że płyn wycieka w okolicy siłownika sprzęgła. Wymieniłem siłownik i odpowietrzyłem go - teraz sprzęgło jest Ok. Jednak zauważyłem że mam zbyt twarde hamulce (chyba są zapowietrzone) chodź wydawało się iż płyn w zbiorniku nie obniżył na tyle aby zapowietrzyć układ. Chciałem zapytać jak uważacie - czy to będą zapowietrzone hamulce? No i z tym wiąże się drugie pytanie - czy powinienem odpowietrzać cały układ (prawe tylne, lewe tylne, prawe przednie i lewe przednie), czy jest może szanse iż w tym moim przypadku najszybciej zapowietrzyło się tylko jedno z tych 4?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.