Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i jeszcze jeden problem w moim BMW ostanio spalila mi sie zarowka swiatla minjania z lewej strony no mial prawo sie spalic bo hasala juz jakies 9 meisiecy, wymienilem wszystko swieci i ku mojemu zdziwieniu na drugi dzien znowu to samo "oko" nie swieci czy mial ktos problem z przpalajaca sie zarowka siwatla drgowego????
Opublikowano

Na 100% jest przepalona czy po prostu nie świeci? Miałem podobny problem, okazało się, że nadpalony jest styk w kostce od żarówki, wystarczy podgiąć go lub przeczyścić.

 

PS

 

Kiedyś pisałem na forum o przepalających się żarówkach (tyle, że w E39). Co miesiąc musiałem zmieniać żarówki od postojowych, od pozycyjnych z tyłu, kilka razy mijania. Paliły się na potęgę. Wymieniłbym regulator napięcia, jednak nigdzie nie mogłem dostać tego Valeo aż w końcu gdzieś na forum wyczytałem, że może pomóc przeczyszczenie klem akumulatora. Tak też zrobiłem, choć nie wierzyłem, że może to pomóc, zwłaszcza, że akumulator wymieniany był przez poprzedniego właściciela zaraz przed sprzedażą. Przeszyściłem, nasmarowałem wazeliną techniczną i....od bodajże trzech miesięcy nie spaliła się żadna żarówka... To taka ciekawostka :)

Coat of arms of NEPAL
Opublikowano
tak na 100% ta i poprzednia wloko prerwane czyli sie przpalila, no nie wpadlbym na to nigdy ze to moze mic cos wspolnego z akumlatorem, a kostki popodginam, tyle ze u mnie wsowkka ktora bezposrednio wechodzi na zarowka jest osobno od masy osobno i nie sa w kostce ale je pozgniatam toszeczke zeby ciasniej wchodzily i zobaczymy rezultaty dzieki wielkie za podpowiedz odpisze czy pomoglo. :) Pozdrawiam
Opublikowano

Jest też pewna nieścisłość w tym, co napisałeś. Raz piszesz o światłach mijania, a zaraz o drogowych. To różne żarówki :)

 

Co do tych klem to moim zdaniem równie ważny jest kontakt przy rozruszniku, bo tam łączy się kabel od alternatora z tym od akumulatora. Warto jemu się również przyjrzeć.

 

U mnie jednak żarówki świateł mijania paliły się rzadko w porównaniu z innymi, mimo, iż zawsze używałem świateł mijania podczas jazdy. Stąd nasuwa się wniosek, że są one bardziej odporne na podwyższone napięcie w przypadku jakiejś niesprawności.

 

Może to po prostu pech/przypadek z tą żarówką a może warto zmierzyć napięcie przy różnych obrotach silnika (regulator nap.).

Coat of arms of NEPAL
Opublikowano
nie no jesli napsialem dwa razy co innego to moj blad chodzi o zarowki od swiatel mijania, a zarowki poprzednia OSRAM, a teraz philips, ale jesli to bylby np regulator napiecia to nie palily by sie obydwie ???? bo pali sie tylko w jednym reflektorze od strony kierowcy
Opublikowano
nie no jesli napsialem dwa razy co innego to moj blad chodzi o zarowki od swiatel mijania, a zarowki poprzednia OSRAM, a teraz philips, ale jesli to bylby np regulator napiecia to nie palily by sie obydwie ???? bo pali sie tylko w jednym reflektorze od strony kierowcy

 

sprawdz ladowanie...a raczej to nie wina aku. tylko miales pecha w zakupie :P

Opublikowano
Mam nadzieje ze problem zazegnany, okazlo sie ze tak jak kolega podpowiadal bedzie to cos ze stykami i faktycznie tak bylo podgiolem styk nawet nie musialem czyscic bo wszystko czysciutkie zero sniedzi i takich tam roznych badziewi no i swieci. Dzieki wielkie za pomoc. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.