Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli chodzi o praktyczne doświadczenia to ich nie mam, ale kiedyś było w Motorze porównanie kosztowe samochodów klasy średniej i wyższej m.in. BMW 3 i 5. W eksplatacji trójka wyszła im taniej, natomiast jesli chodzi o części pisali, że korzystniejsza jest piątka - ze względu na dłuższy starz rynkowy o wiele łatwiej znaleźć do niej zamienniki, które zazwyczaj są tańsze niż do trójki (głównie chodziło o części karoseryjne). Natomiast piątka bardziej skomplikowane, a przez co droższe zawieszenie. Zaznaczam, że wszystko opieram na tym artykule...

Pozdrawiam!

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
to nie ma żadnego znaczenia; jeśli auto droższe w utrzymaniu jest lepszym stanie to będzie oczywiście mniej kosztować. To wszystko jest teoretyzowanie.
PawełH
Opublikowano
to nie ma żadnego znaczenia; jeśli auto droższe w utrzymaniu jest lepszym stanie to będzie oczywiście mniej kosztować. To wszystko jest teoretyzowanie.

zgadzam się w 100%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.