Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy po przejechaniu 15 km chlodnica powinna byc cala ciepla czy nie? bo u mnie jest ciepla tylko gorna czesc chlodnicy, czy termostat moze miec wplyw na taki stan chlodnicy? dodam ze ubywalo mi minimalnie plynu przez nagrzewnice wymienilem i plyn dalej minialnie ucieka czy wymiana termostatu pomoze? temperatura na zegarach jest po przejechaniu 4 km w pionie i nawet nie drgnie.
Opublikowano
Czy po przejechaniu 15 km chlodnica powinna byc cala ciepla czy nie? bo u mnie jest ciepla tylko gorna czesc chlodnicy, czy termostat moze miec wplyw na taki stan chlodnicy? dodam ze ubywalo mi minimalnie plynu przez nagrzewnice wymienilem i plyn dalej minialnie ucieka czy wymiana termostatu pomoze? temperatura na zegarach jest po przejechaniu 4 km w pionie i nawet nie drgnie.

 

Chłodnica powinna być ciepła w wyniku otwarcia przez termostat dużego obiegu wody. Skoro tak się nie dzieje, znaczy że albo temperatura silnka jest niższa i termostat nie ma potrzeby się otwierać (w chłodne dni może się tak zdarzyć) lub termostat wogóle nie otwiera dużego obiegu (widoczne byłoby przegrzewanie się silnika).

Skoro wskazówka stoi pionowo to nie widzę żadnych problemów.

To czy chłodnica ciepła czy zimna nie ma zbytnio wpływu na użytkowanie auta, skoro czujnik pokazuje prawidłową temp. pracy to jest OK.

 

Przeważnie zużycie termostatu widac wtedy gdy otwiera się zbyt wcześnie (nie domyka sie) i wtedy silnik nie osiąga optymalnej temp. pracy.

Ja bym na razie z termostatem nie kombinował - usuń wyciek z narzewnicy gdyż tamtedy może łapać powietrze.

Opublikowano
Czy po przejechaniu 15 km chlodnica powinna byc cala ciepla czy nie? bo u mnie jest ciepla tylko gorna czesc chlodnicy, czy termostat moze miec wplyw na taki stan chlodnicy? dodam ze ubywalo mi minimalnie plynu przez nagrzewnice wymienilem i plyn dalej minialnie ucieka czy wymiana termostatu pomoze? temperatura na zegarach jest po przejechaniu 4 km w pionie i nawet nie drgnie.

chlodnica na dolnym wezu zawsze bedzie chlodniejsza...chyba ze niesprawna /zapchana/ :P

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wracajac do tematu wyczytałem dzisiaj w ksiazce "Sam naprawiam BMW E-36" iz chlodnica powinna byc ciepla na dole w innym przypadku uszkodzony jest termostat :) co panowie na to gdyz sprawdzalem dzis w 2 beemkach e36 i w kazdej po przjechaniu okolo 10 km chlodnica na dole jest zimna jak jest u was?:) informacja ta jest na stronie 82 w tej ksiazce tam gdzie sa typowy niesprawnosci ukaldu chlodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.