Skocz do zawartości

1190 Raildruckregelung oraz odczyt przebiegu z LCM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w car sofcie 6.5 wyskakuje właśnie taki błąd. Po przetłumaczeniu: regulator ciśnienia na szynie. Błąd udało się skasować. Proszę o podpowiedź, bo interesuje mnie, jaka mogła być przyczyna powstania takiego błędu. Sprawdzałem ciśnienie na szynie (także w car sofcie) i jest takie jak nominalne.

 

Drugie pytanie:

Co można odczytać z LCM, czyli modułu świateł? Jest tam pole TOTALMILLAGE. Czy jest tam rzeczywisty przebieg, czy przebieg od ostatniego przeglądu? Pytam, ponieważ u mnie wartość tam wyświetlana nie zmienia się mimo przejechanych kilometrów.

[/b]

Opublikowano

CO do danych dotyczących ciśnienia w szynie nie mam doświadczenia.

Jeśli chodzi o LCM, to można z tego modułu odczytać dwie dane:

- siedem ostatnich znaków numeru identyfikacyjnego

- przebieg (UWAGA!!! dokładność to 100 km), o ile nie został LCM przeprogramowany/wymieniony i przeprogramowany to jest to przebieg rzeczywisty... Z tego co się interesowałem sprawą to przeprogramowanie jest możliwe, niemniej koszt takiej usługi jest kilkakrotnie wyższy niż w przypadku zmiany przebiegu w samych zegarach, a i specjalistą w tym zakresie nie zostanie każdy Pan Henio...

Odnośnie braku zmian wskazania, pojeździj sobie pomiędzy sprawdzaniem co najmniej 50 km a zmieni CI się przebieg odczytany z LCM

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
A ile macie przebiegu w LCM. Sprawdzał ktoś?

 

Sprawdzałem i z dokładnością do 100 km zgadza się z tym co na zegarach...

Jak np. na zegarach masz 221 190 km, to w LCM 221 200...

Czyżbyś miał rażącą różnicę :mrgreen: ??? Po Ingerencji Pana Henia z sąsiedniego garażu poprzedniego właściciela, który to dysponował interface'm do zmiany wskazań drogomierza w zegarach za 149 PLN z Allegro.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Prószę o uściślenie swojego postu, bo nie wiem, o co chodzi z tym sąsiednim garażu. Niech ktoś się wypowie coś o tym błędzie, co w temacie.
Opublikowano
Prószę o uściślenie swojego postu, bo nie wiem, o co chodzi z tym sąsiednim garażu. Niech ktoś się wypowie coś o tym błędzie, co w temacie.

 

Już klaruję: jeśli u Ciebie wskazanie na drogomierzu (liczniku przebiegu na zegarach) różni się o więcej niż 50 km niż to co odczytałeś z LCM (zakładam, że odczytane z LCM 7 ostatnich znaków numeru nadwozia jest taka jak w VIN Twojego auta) to znaczy, że ktoś najprawdopodobniej zmienił wyświetlany na zegarach przebieg. Napisz ile masz na zegarach, a ile wynika z odczytu z LCM...

Odnośnie Pana Henia:

to jak poprzedni właściciel chciał Cię nabić w balona jeśli chodzi o wartość auta, to znalazł sobie takiego Pana Henia, który umiał zmienić przebieg, ale tylko w zegarach, bo głębiej nie sięgała jego wiedza, w tym np. do LCM, EWS, czy elektroniki kluczy... A taki interface, który służy do zmiany przebiegu tylko w zegarach kosztuje coś koło 149 PLN i dlatego Pana Henia stać na takie cacko...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Jeśli chodzi o błąd, to jeśli się skasował i nie pojawia nie przejmuj się... Być może pojawił się po odłączaniu akumulatora, jakiejś wtyczki, złączki... Jeśli ciśnienie jest nominalne, po skasowaniu nie ma błędu to się tylko ciesz...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.