Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystki! :D

Panowie mam dwa problemy,pierwszy to wielki ból głowy spowodowany moim drugim problemem- ale akurat z tym nie oczekuję pomocy od was:)a drugi to falujące obroty!!!pisałem już o tym na forum jakiś czas temu ale wasze rady jednak nie były w 100% trafne:(ja już od zmysłow odchodzę!mam 318i silnik m40 i instalke LPG IIgen.(nie wiem co to za firma bo auto kupiłem już z zamontowanym LPG i nie mogę dojść co to za firma!!!w papierach nie pisze!)problem pojawił się z nikąd bym powiedział!raz na światłach zauważyłem że mi obrotomierz skaka ale miał niską amplitude tych skoków, wróciłem do domu i wszystko było oki!następnego dnia odpalam silnik, a tu zonk-obroty od 200 do 1200 i gażnie (na benzynie i LPG)!!!zauważyłem też wtedy że silnik zaraz za niebieskim polem tem. zaczyna chodzić dużo lepiej, jak osiągnie temp normalną czyli wskazówka stoi pionowo to autko śmiga bez żadnego falowania!!!mogę stać godzine na światłach i nie gaśnie ani nie faluje!no może takie malutkie skoki są ale to nawet trudno poznać po wskazówce!!!w zwiąsku z tym sprawdziłem lub wymieniłem takie rzeczy:

-sprawdzona przepływka (po odłączeniu na benzynie autko gaśnie);

-czyszczony krokowiec, odłączenie powoduje wejście na 1200 obrotów i tak zostaje;

-czujnik temp w bloku (niebieski) wymieniony na nowy org. po wymianie zauważyłem że auto potrzebuje więcej czasu żeby te obroty przestały falować!!!

-sprawdziłem cały dolot, nie ma lewego powietrza!

-stożek wyczysczony, filtr paliwa nie wymieniałem ale robiłem to może 4 miesiące temu więc sobie darowałem;

-świece, tu podobna histroia jak z filtrem nie wiem czy opłace się je zmieniać?w sumie chyba nie całe 7tys na nich zrobiłem?

-zrobiłem reset kompa, i raczej nic nie pomogło;

-nie wiem jak zabrac się za ten czujnik przepustnicy?może to jego wina?prosiłbym o jakieś wskazówki...

-podłączałem go pod kompa miał tylko błędy w abs i tyle

PROSZĘ was o pomoc bo ja już naprawdę nie mam do tego auta siły!!!jest super ale mnie denerwuje takie zachowanie silnika!za wszystkie informacje z góry dziękuję!!!pozdrawiam

(OO( )( )OO)
Opublikowano

Rozumiem że to falowanie masz tylko na zimnym silniku. Może to nie będzie wielki probem Ci pomóc.

Zrób tak. Po skończonej jeździe przed zgaszeniem silnika (albo dojeżdżając do celu np. 1km wcześniej) przełącz z gazu na benzynę. Rano zobacz czy również masz falowania. W momencie gdy gasisz auto na gazie zostaje końcówka nie spalonego gazu który jest już w układzie. Rano gdy odpalasz nawet na benzynie faktem oczywistym jest to że spala Ci końcówkę wczorajszego gazu. Może stąd Twój problem. Pewnie gdy Ci faluje i trochę go przygazujesz to powraca do normy. Może być to lub inne przyczyny ale spróbuj sprawdzić to.

Opublikowano
no właśnie ja odpalam na benzynie, szybko mi się przełancza na gaz ale jak było jeszcze ciepło na dworze to taki sam problem miałem i męczę się z nim już tyle czasu:(to raczej nie bedzie ta końcówka gazu o której pisze Adam318, czasami mnie to wkurza i wolę jezdzić na benzynie bo może trochę lepiej wtedy się autko spisuje, a rano i tak są problemy!!!byłem u gazowników bo ta instalka jest jeszcze na gwarancji i oni mówią że z LPG jest wszystko wporzo!macie jeszcze jakieś inne rady?
(OO( )( )OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.