Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problemów kilka, może ktoś ma jakieś pomysły na ich rozwiązanie.

Problemy wynikły po gruntownym sprawdzeniu instalacji.

Myślałem, że nawiew tylko na 4 to będzie wszystko, ale kiedy rozebrałem konsolę żeby wyjąć potencjometr zaciekawiły mnie kable o kolorach których nie było na schemacie. Po sprawdzeniu okazało się że ze sterowania ciepłym/zimnym powietrzem to mam spięty na krótko potencjometr z jakiegoś innego samochodu i kilka przekażników zawiniętych taśmą. Działa mi tylko full ciepła i full nawiewu.

Problem z nawiewem to pikuś 120zł kosztuje potencjometr, ale ogrzewanie to już problem.

Mam pytanie czy ktoś ma pojęcie jak stworzyć od nowa to co spier.... poprzedni właściciel.

Nagrzewnica ze sterowaniem to wydatek około 600zł czy to ma sens??

Kolejny problem to czy ktoś ma 525 z check control a do tego ze skrzynią manualną bo muszę wgrać program w swoją deskę rozdzielczą bo po wymianie skrzyni z automatu na manual mam ciągle problem ze skrzynią na desce.

Jeżeli ktoś ma taką BMKE to będe wdzięczny za ten numer kodu do deski rozdzielczej.

:modlitwa:

Opublikowano
zobacz pod klapka z bezpiecznikami czy tam nie ma naklejki z kodami. Jesli chodzi o ogrzewanie to musisz wrocic do oryginalnej inst. i zakupic (najlepiej )uzywany panel sterujacy. Jesli dmuchawa chodzi tylko na 4 biegu to jest to uszkodzony opornik dmuchawy
Opublikowano

jesli masz klime to opornik jest z lewej strony kolo pedalu gazu a poznasz go grubych zielonych przewodach. w nim jest taka blaszka (bimetal) , przeczysc go i sprawdz dzialanie dmuchawy

:lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.