Skocz do zawartości

324d szarpie


fifi

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda, że pompa wtryskowa upomina się o drobną regulację u fachowca od diesli. Sprawdzenie i ew. korekta pracy pompy (faza, długość, dawka wtrysku) powinno pomóc.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronicznie sterowaną pompę wtryskową ma 324td.

Wolnossący 324d ma pompę sterowaną czysto mechanicznie.

Dlatego przypuszczam, że wystarczy rutynowe podregulowanie. Takie są przynajmniej doświadczenia znajomych z dieslami, które "szarpały się" na niskich obrotach.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej tylko szarpanie. Jak zdejmiesz gorny dekielek to zobaczysz wytarta sciezke pod slizgiem potencjometru. to jest podwojny potencjometr. Mierzy sie go na zlaczu pompy pomiedzy pinami 1-2 1-3. jesli przesuwasz go reka to pomiar ma sie zmieniac plynnie, jesli tak nie jest to znaczy ze sa tam przerwy przez ktore szarpie Twoja gablotka

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.