Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To co piszę nie wynika z mojego doświadczenia,a jedynie jest poparte artykułem z bmw trends. Tam napisano,że silnik M30 nie za bardzo nadaje się do sekwencji-jest po prostu technologicznie zbyt ubogi na taką instalację. Za to silniki te ponoć świetnie znoszą II generację, z którą moje M40 dzielnie sobie radzi już 60kkm :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Czy da się założyć sekwencyjny wtrysk gazu do wtrysku L-jetronic z silnika m30b28 z 1984 roku?

Jaki byłby koszt przeróbki I gen na taką sekwencję?

 

zobacz moze tu ci dadza jakies informacje..polecam bo facet zna sie na rzeczy a zadzwonic i popytac warto...podaje namiary moze cos pomoze....http://www.autoeko.pl/

Opublikowano
To co piszę nie wynika z mojego doświadczenia,a jedynie jest poparte artykułem z bmw trends. Tam napisano,że silnik M30 nie za bardzo nadaje się do sekwencji-jest po prostu technologicznie zbyt ubogi na taką instalację. Za to silniki te ponoć świetnie znoszą II generację, z którą moje M40 dzielnie sobie radzi już 60kkm :)

 

Pozdrawiam

Nie czytaj tej gazety. Pierdoły jakieś piszą :duh:

Nie rozpisując się odpowiadam na pytanie: m30b28 bardzo dobrze współpracuje z instalacją IV gen. Kosz takiej przeróbki to około 2000 zł.

peace & love
Opublikowano
To co piszę nie wynika z mojego doświadczenia,a jedynie jest poparte artykułem z bmw trends. Tam napisano,że silnik M30 nie za bardzo nadaje się do sekwencji-jest po prostu technologicznie zbyt ubogi na taką instalację. Za to silniki te ponoć świetnie znoszą II generację, z którą moje M40 dzielnie sobie radzi już 60kkm :)

 

Pozdrawiam

Czytałem kilka razy artykuły w BMW Trends w empiku i wiesz nigdy jakoś z nim nie doszedłem do kasy :lol:

Taa świetnie znoszą II generację, poza takimi szczegółami jak:

- Rozwalone przepływomierze

- Zatarte pompy paliwa

- Zapieczone wtryskiwacze

- Wypalone zawory

- Przegrane głowice

 

Wiem jak jeździ jakiekolwiek M30 na zwężce miałem przez pół roku b35, potem b28, teraz mam b28 na Blosie i też nie jest najlepiej.

 

Pytam czy da się założyć sekwencje do b28, bo nie jest on na Motronic'u jak b35 (po 81r), a na L-jetronic'u i nie jest to sekwencyjny wtrysk benzyny tylko wtrsykiwacze pracują parami, stąd moje obawy o poźniejsze kłopoty z regulacją całości :roll:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

A ja się czegoś nauczyłem :roll:

I nie wierzę gazetom,a jedynie podkreśliłem że powołuję się na źródło, co do prawdziwości którego pewności nie mam :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
m30b35 na motronic'u to też nie sekwencja :D Napiszę jeszcze raz: M30b28, wtrysk L-jetronik jak najbardziej nadaje się do założenia instalacji 4 generacji.
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.