Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witem, czy jest ktos w stanie wyjasnic czy do wyminany walu korbowego i korb konieczne jest wyjecie tlokow z bloku ? jesli tak to czy honowanie bloku jest konieczne ? bo wymiana pierscieni wtedy chyba jest konieczna.
Opublikowano
Sam waŁ korbowy można wyciągnąć bez wyjmowania silnika z samochodu. Korbowód niestety trzeba odpiąć od sworznia tŁokowego, a to wymaga wyjęcia tŁoka górą po zdjęciu gŁowicy. Po wymianie pierścieni zaleca się honowanie, ale nie odwrotnie.
Opublikowano
tak tylko jak pytalem o honowanie to gosc powiedzial mi ze moze byc tak ze bede potrzebne nowe tloki, a silniczek ktory kupilem jest w dobrym stanie, wiec po wymianie korb i walu pierscieni panewek i uszczelniaczy, powinno byc ok. z tego co wiem nowe tloki nie sa tanie. a zalezy mi na wzuceniu walu i korb z diesla do dolu od ety. jak sprawdzic czy honowanie jest konieczne ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.