Skocz do zawartości

518i-stuk przy zmianie biegu lub gwałtownym puszczeniu gazu!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

byłem u dwóch mechaników, z czego jeden w ogóle nie wiedział "co się dzieje się" :shock: Kilka miesięcy temu oberwał mi się most.Po spawaniu dręczą mnie teraz jakieś problemy!

A problem mam taki, że dość często przy zmianie biegów z 1 na 2 ,2-3 rzadziej ,oraz jak raptownie puszczę pedał gazu słyszę tępe uderzenie,które jak dla mnie dochodzi Z TYŁU auta!!!Natomiast mechanik sprawdzając auto stwierdził,że może to być przyczyna PRZEGUBU ELASTYCZNEGO WAŁU,który jest faktycznie ponacinany i postrzepiony (jest zamocowany centralnie pod fotelem kierowcy w zasadzie) lub /oraz URWANE MOCOWANIE WAŁU.

Czy myślicie,że może to być faktycznie ten przegub ?Tyle że ja ewidentnie słyszę ten STUK z tyłu! :duh: A moze to urwane mocowanie wału i przy przeciążeniu wali w osłonę?? Kręcił wałem ,mówi ze według niego na krzyżaku luzów niema!

Proszę żebyście się wypowiedzili na ten temat,jeżeli spotkaliście się z takim problemem,bo nie chciałbym wymieniać połowy samochodu,żeby znaleźć przyczynę.

Dzięki

Opublikowano

Tak jak napisalem w 1 wiadomosci slysze te stuki wyraznie z tylu.

Takze raczej pod silnikiem sie nic nie dzieje.Podejrzewam ze musi to miec

zwiazek z tym, ze oberwal sie caly most i jeszcze dojechalem na takim do domu jakies 3 kilosy wiec swoje tam zrobil.

A mechanikow nie rozumiem,prosze zeby jeden z drugim sie przejechal ,albo na podnosniku wlaczyl silnik i 5 bieg,ale nic z tego.Boja sie chyba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.