Skocz do zawartości

uszczelka korpusu obudowy filtra oleju


wilczy1985

Rekomendowane odpowiedzi

A masz pewność ze leje z niej a nie z zaslepki w tylnej czesci obudowy? Tam sa 2 uszczelki z czego 1 juz niepotrzebnie wymieniłem :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_0526&hg=11&fg=30

Edytowane przez TSA55
Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym korpusem to jest troche innaczej - sa tam dwa rodzaje uszczelek pod korpus jedna i z boku druga lub zamiast niej tak tak jak pisze kolega wyżej takie dwie zaślepki (zapewne od rocznika) z boku w kształcie otworów zabezpieczone cegerem a za nimi są oringi - one też twardnieją i puszczaja wiec jak robić wszystko.

Musisz zdemontować alternator aby sie tam dostać i wykręcic korpus.

Pozdrawiam

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby okazlo sie ze leje ze zaslepki to ja sie wynienia czy uszczelnia czy jak????

 

To szczerze mowiac lepiej poszukac w całosci takiego który nie leje. Pasuje od kazdej rzędowej 6 a ja mialem to wyjęte i przy nie dokładnym złozeniu lalo ciurkiem przy drugim dalej lało a przy trzecim przestało. Wczoraj uzupełniłem olej. Znowu leje. Niestety BMW nie przewiduje wymiany samego oringa pod tą zaślepką...

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.