Skocz do zawartości

uszczelka korpusu obudowy filtra oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tym korpusem to jest troche innaczej - sa tam dwa rodzaje uszczelek pod korpus jedna i z boku druga lub zamiast niej tak tak jak pisze kolega wyżej takie dwie zaślepki (zapewne od rocznika) z boku w kształcie otworów zabezpieczone cegerem a za nimi są oringi - one też twardnieją i puszczaja wiec jak robić wszystko.

Musisz zdemontować alternator aby sie tam dostać i wykręcic korpus.

Pozdrawiam

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Czy jestem pewnien....mechanik stweirdzil ze to uszczelka pod korpusem obudowy filtra oleju, hmmm a piszac o dwuch uszczelkach to masz na mysli jedna ta ktora przychodzi pod "pokrywke" obudowy filtra oleju a druga to ta z boku tak???
Opublikowano
A gdyby okazlo sie ze leje ze zaslepki to ja sie wynienia czy uszczelnia czy jak????

 

To szczerze mowiac lepiej poszukac w całosci takiego który nie leje. Pasuje od kazdej rzędowej 6 a ja mialem to wyjęte i przy nie dokładnym złozeniu lalo ciurkiem przy drugim dalej lało a przy trzecim przestało. Wczoraj uzupełniłem olej. Znowu leje. Niestety BMW nie przewiduje wymiany samego oringa pod tą zaślepką...

Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.