Skocz do zawartości

Obcieranie (dziwne odgłosy) w czsie jazdy z tylnej osi


kj0311

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy!!!

Mam BMW E36 318 i od kiedy Ją kupiłem (lipiec 2007) z mniejszym lub większym nasileniem słyszalne są odgłosy jakiegoś obcierania z tylnej osi. W celu wyeliminowania tego odgłosu:

- zmieniłem opony teraz jeżdżę na zimowych, felgi są proste,

- z bębnów zeszlifowałem próg zużycia i układ tylny hamulcowy nasmarowany specjalnym smarem do hamulców,

- dyferencjał zalany jest olejem dożywotnim, stan zgodny

a odgłos huczenia, obcierania dalej jest słyszalny.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska też sprawdzałem. Znajomy mechanik mówił mi, że to obcieranie spowodowane jest pyłem, który który gromadzi się z okładzin szczęk. Czy to jest możliwe?

 

jak nie sprawdzales to moze byc...moga byc szczeki uszkodzone... :norty: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzić czy szczęki są uszkodzone? Na oko widać, że materiału ściernego jest jeszcze dużo.

 

szczeki hamulca recznego sa w srodku tarczy hamulcowej...trzeba zdjac tarcze...nie wiem ktory rok prod. i jaki silnik ale sprawdz sobie tu...wpisz ostatnie 7 cfr.liter VIN...http://bmwfans.info/original/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska też sprawdzałem. Znajomy mechanik mówił mi, że to obcieranie spowodowane jest pyłem, który który gromadzi się z okładzin szczęk. Czy to jest możliwe?

 

to nie mozliwe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak rozpoznać czy takie wycie (dla mnie chrakterystyczne jako wycie mostu) to łożyska czy dyfer?

Kupiłem auto ze świadomością że dyfer się poci od strony skrzyni biegów. Miesiąc temu sprawdzałem stan oleju i był tak troche poniżej korka (podobno ma sie troszke wylać po odkręceniu - u mnie się nie wylało ale lekko palec wsadziłem i już czulem że mokro), więc przypuszczam że to most.

BTW. jaki olej do dyfra bo chyba doleje?

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska też sprawdzałem. Znajomy mechanik mówił mi, że to obcieranie spowodowane jest pyłem, który który gromadzi się z okładzin szczęk. Czy to jest możliwe? co do tego to tez bym sie zgodzil bo mam cos takiego samego i cylinderki pouszczaja plyn i szczeki tez nie sa juz nowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mechanik mówił mi, że to obcieranie spowodowane jest pyłem, który który gromadzi się z okładzin szczęk. Czy to jest możliwe?

 

zbigniewst juz Ci napisał:

Łożyska też sprawdzałem. Znajomy mechanik mówił mi, że to obcieranie spowodowane jest pyłem, który który gromadzi się z okładzin szczęk. Czy to jest możliwe?

 

to nie mozliwe..

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
nie zmieniałem bębnów,a łożyska też zmieniłem i dalej huczy,wyje. Kolega mi mowil,ze jak mi zmieniali podpore wału to mogli cos zpaprać i jest źle ustawiona podpora,albo jakies badziewne łóżysko założyli bo jak popsikali mi to przez 50 km cisza byla,a teraz dalej to samo:|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.