Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

zima zbliza sie wielkimi krokami;). mnie zdazyla juz dotknac. dzisiejszego poranka z usmiechem na twarzy wybieralem sie na uczelnie. z usmiechem do czasu az najwieksza konkurencja mojej dziewczyny nie odpalila:(. krece, krece, niby zalapuje na ulamek sekundy i gasnie, probowalem z 10 razy, dalej sie boje. to juz nie pierwszy raz. wczesniej mialem taki problem, lecz w zbiorniku mialem ponizej 10l bezy, wiec cala wine zwalilem an to. dolalem i za ktoryms razem odpalil i lux. teraz w zbiorniku mam okolo 15 l benzyny. czy to pompa?, rozrusnzik chyba brzmi ok. akumulator mam nowy, ponoc bdb.

parametry.

e34 2.0i +gaz. czesto jest tak, ze gasze na gazie, nie zdazy przerzucic na benze.

ps. nienawidze gazu i nie bede go uzywal jak tylko ceny paliw spadna, lub moje zarobki pojde nieco w gore;)

jezlei to pompa to jaka polecacie? jaka firma. moze ktos wie gdzie w Bialymstoku dostane dobrze i tanio.

pozdrawiam

Opublikowano

przepraszam ale odswiezam temat. czy cos jest nie tak? zle opisalem problem? hehe ludzie potrzebuje pomocy. przegladam forum i zouwazylem, ze ludziska czesciej i chetniej angazuja sie w tematy typu "o ladny samochod, a ten brzydki" niz pomagac uzytkownikom i rozwiazywac problemy. prosze podzielcie sie wiedza i doswiadczeniem

 

pozdrawiam

Opublikowano
Bardzo możliwe ja też tak miałem parę razy i nic złę go się nie stało także smiało odpalaj.Bardzo możliwe że jak szybko gasisz ale to nie powinno być regułą.Jeśli masz sekwencję to może podjedź do serwisu i sprawdź ją bu u mnieTak jak by włąśnie przez gaz nie dopuszczazlo do zapłonu.Ale jak długo stał to nie było problemu.

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Opublikowano

Witam. Też posiadam 520i z gazem.Miałem problemy z odpalaniem, raz paliła za każdym razem , a były dni (kiedy najbardziej potrzebowałem samochodu)że nie odpalała.Problem narastał,coraz dłużej musiałem kręcić aby odpaliła, w końcu padła. Przyczyna pompa paliwa.Wymieniłem na nową i jest ok. Co do pompy to najlepiej orginalną (600-700 zł), zamienniki - różne są zdania,jedni chwalą drudzy odradzają bo podobno szybko padają. Ja kupiłem orginalną używaną z rozbitego auta od niemca. Z używkami to też loteria, jak trafisz dobrą to pojeździsz długo, a jak padlinę ...to wiadomo miesiąc, dwa. Jedna rada jak jeździsz na gazie, w zbiorniku trzymaj poziom 25-30 l paliwa. Ja tak właśnie zabiłem moją pompę , bo jeździłem na 10-15 litrach paliwa. Jeżdżąc na gazie musisz mieć 1/3 zbiornika paliwa bo inaczej może zaciągać na sucho i wtedy pompa dostaje (pompa cały czas chodzi jak jeżdzisz nz gazie). Jak będziesz kupował pompę to kup taką jaka ma być - odpowiednik wg.numeru orginału. Jeszcze jedna rzecz. Są chyba 2 rodzaję do e34. Ja miałem taką z zaworkiem podciśnienia na wyjściu z pompy(to ważne bo on trzyma ciśnienie w układzie). Także zwróć uwagę jaką masz, jak z zaworem to kup też taką z zaworkiem,bo jak bez to bez różnicy.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Co do gaszenia na gazie. Może źle odpalać po zgaszeniu na gazie ,ale to kwestia zakręcenia 2-3 razy ale nie 10 i jak już złapie to nie powinien zgasnąć. Popróbuj przez parę razy gasić na benzynie,jak problem nie zniknie to pompa na 100%. Ja zostawiam na gazie i nie mam problemu ,czasami 2-3 razy muszę zakręcić.Sprawdź jeszcze świece i przewody wysokiego napięcia,może za słaba iskra(wilgoć),cewka i kopułka aparatu zapłonowego.
Opublikowano

dzieki wszytskim za odp.

"Sprawdź jeszcze świece i przewody wysokiego napięcia,może za słaba iskra(wilgoć),cewka i kopułka aparatu zapłonowego"

swiece mam nowe, tzn wymienialem ok 3 tys km temu. jestem zielony co do przewodow. o ktore chodiz i gdzie ich szukac oraz aparat zaplonowy i cewka, prosze o wskazowki.

dzisiaj faktycznie jest strasznie mokro, moze to ta wilgoc.

przegladalem pompy na allegro

czy ktoras z tych moze ewentualnie byc?

1. http://moto.allegro.pl/item267701908_pompa_paliwa_bmw_5_e34_7_e32_1rok_gwar.html

2.

http://moto.allegro.pl/item265888325_pompa_paliwa_bmw_5_e34_bmw_7_e32.html

 

pzdr

Opublikowano
Popieram temat pompy. Co do typu, najprawdopodobniej nie przekonasz się jeśli nie sprawdzisz, jaką masz.... U mnie pompa siadła sygnalizując wcześniej niemoc paleniem bezpiecznika (standardowo jest 7,5A, u mnie paliła nawet 20A). Druga sprawa - gaz: największy problem to mikser. Żeby auto dobrze jeździło na gazie z mikserem, musi być nagrzane do przynajmniej 70 stopni. Ja zainwestowałem w BLOS-a - efekt jest taki, że pali o poranku na benzynie, chodzi 30 sekund i jest przełączany na gaz. Zero szarpnięć, nic nie gaśnie.
Opublikowano

na 100% wina pompy ... pomalu ci siada ... najpierw nie lapala przy 10L w zbiorniku teraz juz nie lapie przy 15... ja mam tak samo... i jezdze przynajmniej z polowa zbiornika... dolej benzyny i bedzie odpalac

Pozdrawiam

Opublikowano
Bartek399, w przypadku TDS Twoja teoria jest słuszna, TDS-y mają dodatkową pompę elektryczną, która z czasem traci moc i faktycznie są problemy z uruchomieniem silnika przy poziomie niższym niż 15l. Temat dotyczy silnika benzynowego, gdzie pompa ma wyjściowo wyższe ciśnienie, i nawet, jeśli trochę siądzie, to silnik powinien działać. W przypadku silnika benzynowego z gazem na mikserze mogło dojść do wystrzału, który mógł np. zablokować przepływomierz. Wtedy też może być problem z rozruchem.
Opublikowano

Ja też uważam że to raczej pompa.Ale nie zaszkodzi sprawdzić reszty. Przewody wys. napięcia to są te kable które idą do świec, takie grube i kończą się na kopułce aparatu zapłonowego, a jeden z nich idzie do cewki zapłonowej.Cewka jest po prawej stronie niedaleko komputerów. Ale (bez urazy)jak nie wiesz takiej rzeczy jak wyglądają przewody wys. napięcia to poproś lepiej kogoś kto ma jakieś pojęcie,bo grzebiąc w aparacie zapłonowym możesz sobie narobić kłopotu. Co do pompy to skłaniałbym się do tej pierwszej z tym zaworkiem,ale nie dowiesz się jak nie wyjmiesz starej.

Co do gazu i strzału...czy miałeś jakiś strzał na gazie ? i czy jak już zapali i pracuje silnik na wolnych obrotach to chodzi równo na gazie i benzynie? Czy jak jeździsz na benzynie to nie ma takich objawów jakby nie dostawał paliwa, a po przełączeniu na gaz jest ok?

Opublikowano

dzieki wszystkim za wypowiedzi. bardzo cenne info

Piotrasek-520

strzaly na gazie bywaja. wiem, ze po takim strzale ciezko sie uruchamia;) i brakuje mocy, ale juz od kilku tygodni strzalu nie bylo.

silnik na benzynie chodzi rowno. na gazie faluje miedzy 600 a 800, ale to chyba raczej jak silnik jest jeszcze chlodny. jak jest cieply to trzyma stale na 600, to chyba troche za malo, ale nic sie z tym zlego nie dzieje.

co do objawow, ze nie dostaje paliwa to nie ma takich. pompa dziala raczej rownomiernie i jak naciskam to silnik zwieksza obroty. nazekam jednak na dynamike jazdy, na moc przy niskich predkosciach, moze ktos wie jak to poprawic?. mam e34 2,0i w automacie rok 1992. komfort boski, przyznam ze wole jezdzic moja e34 niz 3litrowa X5 z 2002 roku kolegi, jakos tak twardo;). jednak gorzej z dynamika

pozdrawiam

Opublikowano

Jak pada pompa to pierwsze objawy są właśnie że źle zaczyna odpalać.Jak na wolnych obrotach chodzi równo to raczej przepływomierz nie dostał. Szykuj się raczej na pompę ,tylko musisz się dowiedzieć jaką masz , a bez wyjęcia starej to niemożliwe. Co do mocy to pewnie masz silnik M20 B20 tak jak ja.Niestety te silniki są dla serii 5 za słabe i raczej z dynamiką nic nie poradzisz tym bardziej jeszcze na gazie i automacie. Są za to żywotne i wytrzymałe. Nie ma co kombinować z chipami czy sportowymi filtrami ,bo to nie jest warte. Mocy dużo nie uzyskasz a wywalisz trochę szmalu. Dobrym rozwiązaniem jest silnik 2,5 litra ,ale z przekładką jest dużo zachodu (instalacja elektr, itp)lepiej kupić całe auto. Sumując moje wypociny..szykuj się na pompę (90% ta pierwsza z zaworem),a z tą mocą i dynamiką musisz się pogodzić lub zmienić auto które ma lepszy silnik. Zakładam że ta moc i dynamika co masz obecnie nie jest spowodowana jakimiś usterkami, lecz jest normalna w m20b20.

Powodzenia.. :cool2:

Opublikowano
niech szlak trafi gas instalacja 4500 kicha gaśnie szarpie na gwarancji wymieniłem dwa komputery padła pompa paliwa nie mogłem odpalić wymiana pompy plus laweta 500 pozbyłem się dziadostwa teraz mam 2 tdsy i święty spokój wyleczyłem się z szukania oszczędności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.