Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z 530d. Wjechalem do garażu normalnie po wyjeżdzie z garażu na drugi dzień samochod nie ma mocy, objawia sie to tym że nie wkręca sie powyżej 3000obr oraz niema przyspieszenia jedzie nie wiecej jak 80km/h. Może ktos wie w czym tkwi problem, przejechane ma 120000, 2004r, kupiona miesiąc temu w N. Prosze o porade.
Opublikowano
a kopci? moze gdzies jakis wezyk spadl.. albo kabelek sie poluzowal.. moze jakas wtyczka.. tudziez zawor EGR trzeba przeczyscic..
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano
Witam, byłem u znajomego mechanika sprawdzil kabelki i wężyki wszystko podlaczone, zawor EGR też sprawdzał i odłaczał przewod ciśnieniowy powiedzial ze ok, co może jeszcze być?. Czy te interfejsy diagnostyczne co są na allegro potrafia odczytać błąd co może być?
Opublikowano
Jedź do porządnego mechanika z porządnym kompem, albo do ASO. Dowiesz się prawie wszystkiego o bolączkach Twojej be-em-ki. Pozdr
Marzysz o 4 kólkach?? Kup sobie 2 rowery !!
Opublikowano
Witam, na kompie jeszcze nie byłem. Byłem u dwoch mechanikow i nie wiedza co to może być, jeden powiedział że może coś z tlumikiem-katalizatorem. Czy to możliwe?
Opublikowano

przepraszam po co jeździć do dwóch mechaników którzy nawet nie mają interfejsów z allegro tylko gybają,jak można podjechac do ASO i będzie jasne,nie rozumiem tego przy takim aucie

hej

Opublikowano

Witajcie Koledzy!

No kurde paranoją mi tu pachnie.

Samochód "na stówkę" masz w trybie s.

Nie zmusza to do odwiedzin w ASO, (ASO nie lubię).

Wystarczy KTS 4- lub 5- i nowy soft (minął właśnie okres ochronny)

Będziesz wszystko wiedział. Na pewno nie jest to usterka którą możesz usunąć kombinerkami lub śrubokrętem.

Wejście w t.s. oznacza że za pomocą zewnętrznej jednostki (kompa) musi z niego wyjść i to nawet wtedy gdy awaria minęła.\A co do przyczyn to jest ich od cholery, od drobnego w skutkach softu do awarii np. vanosa lub elektro zasilenia pompowtr.

 

wejdź na temat polecane warsztaty i poszukaj najbliższego. Jeśli automat to lepiej nie holuj.

\Pozdrawiam. :hand:

I się tak nie przejmuj, BMW w naprawie jest jedną z tańszych marek.

(dla porównania Renault, Mazda, Audi, są znacznie droższe)

Opublikowano

Siema TORA!!! :D

 

niech lepiej do ASO nie jedzie bo mu najpierw wymienią Pół samochodu a potem na sam koniec coś jeszcze zepsują, He He He :twisted2:

 

:mrgreen:

Opublikowano
Podobne objawy miałem w poprzednim aucie. Jeździłem kilka razy do ASO, podpinali pod kompa, aktualizowali soft, a i tak zaraz po wyjeździe auto traciło moc. Później chcieli czyścić egr - ale gdy pojechałem do nich, to chcieli żebym zostawił auto, to oni się nim zajmą - stwierdzili że jednak tego egr nie da się wyczyścić. Chcieli kombinować z turbiną - mówili, że skoro soft nie pomógł, to musi to być albo wymiana egr albo turbo. Zabrałem samochód. Udałem się do niezależnego serwisu poleconego przez znajomego - sprawdzili turbinę - okazało się że jest jak nowa (auto 76 tyś. km przebiegu), ale kierownica turbiny (zdaje się że nie pomyliłem części) zacina się i wszystko przez to. Usunęli usterkę, za co wzięli połowę tego co chciało ASO i auto śmigało aż miło, aż żal było sprzedawać. Dodam że nie było to BMW. ASO dobre do przeglądów i napraw gdy masz gwarancję, ale jeśli coś poważnego stanie się po gwarancji, to już nie bardzo. Życzę szybkiego rozwiązania problemu. Pzdr.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.